Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Et foreldrepar er kjent for å være strenge, men denne tok meg litt på senga. Når sønnen min er på besøk hos en i klassen (8 år) ringer en sint far og sier vi må hente han med en gang. Når deres sønn hadde kranglet og slåss med broren hadde vår sønn sagt 'mer'. Vel, han hadde ikke hørt det selv, men sønnen sa han gjorde det. Så da tok han og satte han på trappa til vi kom og hentet han. 😱 Vi fant en gråtende og forvirret gutt utenfor. Mannen min ble så forfjamset at han bare kjørte hjem. Bør jeg ta kontakt igjen eller bare drite i det? Sønnen får jo ikke så kjempemange venner med en slik far. Anonymous poster hash: e5d28...b14
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Mannen din er en dott. Og ja, du bør absolutt ta kontakt med disse foreldrene. Samt ta en prat med sønnen din om at det der ikke er rett måte å håndtere en konflikt på, uansett hva. For noen foreldre! Anonymous poster hash: 38e2a...0f2
Gjest Julia1984 Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Merkelig at mannen din bare tok gutten uten å ringe på.....og du lurer på om du skal ta kontakt? ? Virkelig? ?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Reagerer veldig på mannen din.... Anonymous poster hash: 1e5ff...26a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Fatter ikke at mannen din var "forfjamset" helt fra han fikk telefonen, hele bilturen til dem, mens han var der, og hele bilturen hjem igjen. Snodig! Anonymous poster hash: 38e2a...0f2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Hadde nok blitt like paff som mannen din... Kjenner du denne faren? Hvordan er han i sosiale settinger på skolen osv? Hadde nok ringt eller sendt en sms og forklart hva jeg synes. Anonymous poster hash: bd3d5...fc7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Bedre å ta en slik prat med foreldrene uten barna tilstede. Jeg hadde også bare tatt barnet og kjørt hjem. Ville tatt kontakt med foreldrene i etterkant og snakket om det oss voksne imellom. Anonymous poster hash: e9be7...46c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Hadde ikke gjort noe ut av det, men aldri latt han dra dit igjen. Anonymous poster hash: 9af6e...2e0
Luksusdyret Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Mannen din er en svær dott. Hadde noen satt min unge ute på trappa i vinterkulda så ville jeg ha laget helvete på jord. Og nei, han hadde ikke fått komme tilbake til det huset.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Jeg hadde garantert bare tatt barnet og dratt. Jeg hadde ikke ringt på, så konfliktsky er jeg ja. Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle sagt. Usikkert om jeg hadde tatt kontakt i ettertid, men barnet mitt hadde hvertfall aldri dratt dit igjen (noe det sikkert ikke hadde villet heller). Anonymous poster hash: c22af...c13
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Skjønte ikke helt hva det var din sønn hadde gjort.. Men synes ikke det hadde vært ok, stakkars sønnen din! Tviler på at han har lyst til å besøke kamerater med det første. Hadde ringt og snakket med faren, eller dratt direkte hjem til dem og snakket om situasjonen. Begynt litt forsiktig og latet som jeg ikke helt hadde forstått situasjonen, for så å høre argumentet for å kaste ut en gutt Anonymous poster hash: dc909...92f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Jeg hadde satt gutten i bilen, bedt han gjemt seg, banket på dør og spurt hvor gutten min var. Eller nei, det var en dårlig hevntanke.. Men jeg hadde faen ikke bare dratt. Jeg hadde gitt tydelig beskjed om at det ikke var greit! Anonymous poster hash: d64c9...761
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Ok, skjønner at mannen var ei pingle. Har bestemt oss for å ringe på døra i morgen og spøøre hva som skjedde. Blir nok siste gang han drar dit. Det er jo deres sønn det til slutt går utover. HI Anonymous poster hash: e5d28...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå