Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Jeg ser nå serien for andre gang og første gangen jeg så den syns jeg han var helt rå, men nå når jeg ser den en gang til så ser jeg jo han er en manipulerende drittsekk av en fyr. Digger fremdeles serien da. Men Jesse Pinkman derimot, oooohhh lala for en heit type Anonymous poster hash: 5c647...007
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Jeg synes han fremsto som sympatisk i begynnelsen av serien. Men skikkelig drittsekk etterhvert som han blir mer og mer kynisk. Synes det er en av de beste serier jeg har sett. Anonymous poster hash: ad873...a31
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Veksler igjennom hele serien om jeg liker han eller ikke. Litt av det som er så bra med den. Viser liksom hvordan man kan forandre seg etterhvert som man havner i forskjellig livssituasjoner. Når jeg venta på siste sesong, hadde jeg et enormt savn etter han😂 Helt sykt, men tenkte ofte på han hver dag. Anonymous poster hash: 6a878...4c6
ærlig talt Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Det er en av de mange bra elementene i serien; det finnes ingen typiske good guys og bad guys. Karakterene har positive OG negative sider, alt er veldig nyansert. Walter White framstår som en stakkar som etter hvert tror han er big boss, fascinerende å se han utvikle seg!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Håhå, han er jo spik spenna gæærn. Virkelig ikke god. Men om jeg liker ham? Ja. Anonymous poster hash: 0c348...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå