Gå til innhold

Jeg er ei tykk dundre, gi meg styrke noen!!

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er lurt å unne seg noe godt på kvelden, jeg gjør det flere ganger i uken, men tenker heller kvalitet fremfor kvantitet. Jeg har aldri vært tykk, men det var en periode jeg var ganske lubben og den perioden drakk jeg brus og spiste større mengder godteri hver kveld. Etterhvert som jeg la på meg endret jeg mine godterivaner.

I kveld har jeg spist 4 biter sushi og ett glass Pepsi Max.

Ofte kjøper jeg litt dyr sjokoladekonfekt og da holder det med 1-2 biter. Mørk sjokolade spiser jeg også av og til, 1-2 ruter.

Et annet triks kan være at du tar en _liten_ skål med det du vil ha, fremfor å legge frem hele pakken med godteri.

Få deg en kaloriapp, og fyll inn hva du spiser. For min del fikk jeg meg noen aha opplevelser over ting jeg trodde var "uskyldige". Jeg har forresten aldri hatt en badevekt i huset, syns det er mye mer tilfredsstillende og ta mål med målebånd en gang i uken. Bruker å måle under brystene, midjen, hoftene og lårene.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0c068...053

Fortsetter under...

Spis regelmessig! Da slipper du lavt blodsukker, og slipper å bli så sulten. Kutt ned på brødmat. Jeg gikk ned mye etter svangerskapene mine bare ved å gjøre det. Ikke drikk lett brus. Det trigger søtsuget. Lykke til!

Anonymous poster hash: 56d8a...15b

Godt å høre vi er flere. Om du vil ha slankevenn så send meg en pm.

Skal du mye ned i vekt du også kanskje?

HI

Anonymous poster hash: c337e...34d

Har et stort håp om at neste januar så skal vekten vise 20kilo mindre enn iår😱

Jeg begynte på lavkarbo for en uke siden var da 96 kg (180 høy). Har gått ned 5kg på en uke.

Ja, jeg vet at jeg har mistet vann for det meste og at resten ikke kommer til å forsvinne så fort. Men du så motivert jeg har blitt. :)

Lykke til alle sammen. Dette skal vi klare!

Anonymous poster hash: 896e1...e76

Mange flinke her! 👍 godt med motivasjon!! 😂 spiste ikke noe før jeg la meg i går! "Klappe på skulder", og super hjelp i dere her som heier! ❤️ I dag har familien feiret eldstemann med en kakebit og is, og jeg tok en kopp te og hadde faktisk ikke lyst på! Jeg vil ikke ødelegge det jeg nå har påbegynt! Og det føles herlig!!

HI

Jeg begynte å leve lavkarbo igjen etter nyttår og har gått ned 4.5kg på ti dager. (Veide meg etter ti dager)Jeg går sakte ned pga sykdom. Men syns 4kg er motiverende selvom jeg vet det bare er vann :) Lykke til, dette klarer vi! :)

Annonse

Jeg har nærmest hele livet vært ei dundre, januar for 2 år siden veide jeg 120 kg og er 165 høy. I dag er jeg 60 kg og har fått et nytt liv. Er 46 år og har slanket meg hele livet. Problemet mitt var ikke å slanke meg, men å bli der... Samme problemet som de fleste andre som slanker seg altså. Mer enn 97 prosent av de som slanker seg mye går opp alt igjen i løpet av 5 år(det er neste alle, det). Løsningen for meg ble slankeoperasjon, og jeg har som sagt fått et helt nytt liv! Jeg anbefaler det til alle som sliter!

Jeg har nærmest hele livet vært ei dundre, januar for 2 år siden veide jeg 120 kg og er 165 høy. I dag er jeg 60 kg og har fått et nytt liv. Er 46 år og har slanket meg hele livet. Problemet mitt var ikke å slanke meg, men å bli der... Samme problemet som de fleste andre som slanker seg altså. Mer enn 97 prosent av de som slanker seg mye går opp alt igjen i løpet av 5 år(det er neste alle, det). Løsningen for meg ble slankeoperasjon, og jeg har som sagt fått et helt nytt liv! Jeg anbefaler det til alle som sliter!

60 kg av på 2 år!!!!😯 wow!! Selv med slankeoperason er jo det helt vilt! Du har jammen fått et nytt liv, ja!

Det som hjelper meg i hverdagen er det nyinnkjøpte helfigur speilet på soverommet. Når det første jeg ser om morgenen er min bleikfeite kropp i bare trusen så er det myyye lettere å holde seg unna godis. På god vei nedover og håper snart at gravidkiloene er borte og helfigurspeilet blir min venn:)

Anonymous poster hash: 06400...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...