Gå til innhold

Er jeg eller kjæresten prippen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et fantastisk sex liv. Har noen sett den linken som er på FB om de som hadde sex hver dag i 1 år?

Anyway tagger kjæresten sin navn der og masse 😍😊😆. MANGE andre også gjort det. Min humor og jeg synes det var morsomt.

Så sier kjæresten min til meg at det syns han var flaut...??

Virkelig. Humor??! Hadde dere blitt fornærma over det han sa?

Anonymous poster hash: c384c...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt flau også. Ordentlig barnslig.

Skrevet

Humor...men ok. Jeg har vel koselig barnslig humor da:)

Skrevet

Det er litt tacky å tagge noen offentlig på slike type artikler ja..

Anonymous poster hash: ed90d...a85

Skrevet

Hadde mannen tagget meg i noe slikt hadde han ikke fått rikke seg en meter før den taggen var borte. Og det har ikke med prippenhet å gjøre.

Respekt for at andre ikke synes det er greit å bli koblet opp mot slike linker er en fin ting å ta med seg.

Skrevet

Jeg bruker fb som nettverksverktøy, jeg hadde klikket. 

Anonymous poster hash: c6e86...2e6
Skrevet

Morsomt for enkelte sikkert... Men grusomt barnslig og definitivt ikke koselig for de fleste...

Anonymous poster hash: 143c2...84e

Skrevet

Hahahahaha :) :) Så typisk kvinnfolk å ta sæ sjøl så høytidlig, d e fåtallet av åss som tåle en sånn spøk, uti fra svaran i den her tråden :) Støtte HI, å sjønne itj koffer nån bli sur/flau osv pga av nå sånt :) Trudd menn tålt d bedre enn d samboeren din gjor da, HI :P

Anonymous poster hash: 6e5b6...961
Skrevet

Kall meg gjerne prippen, men hadde klikka om samboeren min gjorde noe sånt! Jeg har slektninger, sjefen, kollegaer, ansatte i barnehage og skole til barna mine, foreldre til barna mine, og snart et av barna mine!

Anonymous poster hash: b8a21...a31

Skrevet

Hadde blitt månelyst her i huset. Det gjeld begge vegar.

Skrevet

Så sinnsykt ekkelt! Jeg hadde slått opp - ønsker ikke å være sammen med noen som mentalt er under sytten år...

Anonymous poster hash: e914b...bb8

Skrevet

Hahahahaha :) :) Så typisk kvinnfolk å ta sæ sjøl så høytidlig, d e fåtallet av åss som tåle en sånn spøk, uti fra svaran i den her tråden :) Støtte HI, å sjønne itj koffer nån bli sur/flau osv pga av nå sånt :) Trudd menn tålt d bedre enn d samboeren din gjor da, HI :P

Anonymous poster hash: 6e5b6...961

... Typisk nordlendinger å ikke være selvhøytidelig? Misforstå meg rett, jeg elsker nordlendinger, dere er ikke som resten av befolkningen :)

Skrevet

Hadde ikke reagert positivt eller negativt faktisk :P Jeg liker mye rart på Facebook og har hele slekta mi der. Meg og en kompis tagger hverandre i ting hele tiden, også nasty videoer med alle slags ting osv. Er jo bar egøy.

Anonymous poster hash: bedc9...63d
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig sint. Han kjenner meg for godt til og kunne gjøre noe så dumt.

Skrevet

Mannen min hadde reagert likt dersom det var jeg son gjorde noe sånt.

Skrevet

Jeg ville ikke likt å bli tagget, men hadde ikke blitt sint. Jeg hadde bedt ham om å ikke gjøre det igjen, og fjernet tagget selv (det kan man jo gjøre). 

Kanskj en form for humor, men da er det viktig at den du tagger er med på det. 

Anonymous poster hash: a2e71...70e
Skrevet

Jeg hadde synes det var morsomt om mannen tagget meg. Han hadde kanskje blitt litt flau, men ikke brydd seg så masse.

Skrevet

Han ble ikke sur, sa bare vennen..det er flaut😂 Jeg er nok litt mer barnslig i humoren jeg da. Ung til sinns hehe😊. Ville egentlig bare vite hva dere synes om det å tagge noen på slike ting. Takk for svar. Hilsen trådstarter

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Andre på Facebook har ingenting med vårt sexliv å gjøre

Anonymous poster hash: b3ef5...96d

Skrevet

Skikkelig kleint!

Anonymous poster hash: 9dc87...836
Skrevet

Har ikke sett denne, men totalt uakseptabelt å utbrodere noe som helt ang. sexlivet vårt. Og vi har et ganske heftig et, men det har null betydning.

Vi har begge mellomleder stillinger og skal fremstå som ordentlige folk, ikke drittunger.

Kan like mye rart og har humor på FB, men alt med måte.

Anonymous poster hash: ab9da...51a
Skrevet

Jeg synes det er barnslig å skulle fortelle "hele verden" hvor ofte man har sex. Hva er poenget liksom? Da vi var tenåringer, var det selvfølgelig noen som syntes det var noe å fortelle bygda, men jeg tenkte allerede da at det hadda da ikke alle andre noe med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...