skinnfilla Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Han skal bli en god far? Sorry , måtte bare
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Måtte bare hva? Drite? Anonymous poster hash: c064e...f52
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Ja fysj, det skulle tatt seg ut gitt. Anonymous poster hash: 46a4d...c6a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 De to guttene som var interesserte i dukker da jeg var liten ble begge homofile, forresten men er det noe å være redd for da? Anonymous poster hash: c064e...f52
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Min sønn fikk da både dukke og dukkevogn som liten. Men da han ble litt større, var det bare biler, togbane, lego, kaptein sabeltann og andre gutteleker som var av interesse. Da han var 6 år, sa han at jobben hans skulle være, og være pappa. Tror nok han blir en god far. Anonymous poster hash: 617b5...21a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 De to guttene som var interesserte i dukker da jeg var liten ble begge homofile, forresten men er det noe å være redd for da? Anonymous poster hash: c064e...f52 Og det er sikkert dukkene sin skyld Å påstå, som noen gjør, at man ikke må la gutter leke med dukker for det gjør dem homofile er bare teit. Dukker gjør deg ikke til det du er født til... NB: Jeg mener ikke der er det AA som jeg siterer mener på noen måte, bare fortsetter tankegangen.. Anonymous poster hash: 0c3a7...898
skinnfilla Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2015 En far i bhg som ikke ble særlig fornøyd da sønnen lekte med dukker og koppesett . Lurte på om ikke det fantes gutteleker der... Såe, jeg klarte ikke holde munn , ene ansatte satte i et lite hyl og flirte godt. Far sjøl, sa ikke et ord, bare skulte og kledde på gutten... Hahaha , hurra for god stemning i garderoben
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Ja, tenk om han hadde blitt en god far. det hadde vært skikkelig krise asså............. Anonymous poster hash: 334ce...e8c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Min far hadde en dukke han var veldig glad i når han var liten. Han har vokst opp til å bli en skikkelig manne-mann, litt a la Lars Monsen Anonymous poster hash: d1372...436
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 En far i bhg som ikke ble særlig fornøyd da sønnen lekte med dukker og koppesett . Lurte på om ikke det fantes gutteleker der... Såe, jeg klarte ikke holde munn , ene ansatte satte i et lite hyl og flirte godt. Far sjøl, sa ikke et ord, bare skulte og kledde på gutten... Hahaha , hurra for god stemning i garderoben Min mann har også kommet med noen små kommentarer et par ganger når sønnen vår f.eks. har gått rundt med veske og dukkevogn ved henting. De ansatte bare ler av ham, så han har begynt å skjønne at det er han som er på jordet. Veldig greit at det ikke er alle tilbakemeldinger de tar like alvorlig. Anonymous poster hash: 46a4d...c6a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 En far i bhg som ikke ble særlig fornøyd da sønnen lekte med dukker og koppesett . Lurte på om ikke det fantes gutteleker der... Såe, jeg klarte ikke holde munn , ene ansatte satte i et lite hyl og flirte godt. Far sjøl, sa ikke et ord, bare skulte og kledde på gutten... Hahaha , hurra for god stemning i garderoben Min mann har også kommet med noen små kommentarer et par ganger når sønnen vår f.eks. har gått rundt med veske og dukkevogn ved henting. De ansatte bare ler av ham, så han har begynt å skjønne at det er han som er på jordet. Veldig greit at det ikke er alle tilbakemeldinger de tar like alvorlig. Anonymous poster hash: 46a4d...c6a Det beste er jo at han tydeligvis tar det til seg Anonymous poster hash: 334ce...e8c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Lillegutten min er veldig glad i en liten "negerdukke", kanskje han blir en adoptivfar en dag Anonymous poster hash: 6b7bb...a93
QueeenBeee Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Bror lekte masse med dukker sammen med meg da vi var små. Han er verdens beste onkel og nettopp blitt pappa. En veldig engasjert pappa.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Min gutt eeelsker å kle seg i mine fine kjoler og høye hæler han. Nesten så jeg skulle ønske han ville leke med dukker i stedet :-P Anonymous poster hash: a6a81...324
BareMas Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 De to guttene som var interesserte i dukker da jeg var liten ble begge homofile, forresten men er det noe å være redd for da? Anonymous poster hash: c064e...f52 Man BLIR ikke homofil, det er noe man er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå