Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Han ville ha pause, noe jeg tolker som slutt.. Han sier lite, så jeg har ikke fått noe skikkelig svar fra han heller... Han tar ikke kontakt lenger, og nå svarer han ikke når jeg sender mld til han heller... Må vel bare innse at det er slutt ( tungt og trist... Hvor Lang tid tar det å komme over et brudd? Vet at det går over, men akk nå føles det ikke sånn ut..... Anonymous poster hash: a7287...9ea
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Huff det der er grusomt. Hvor lenge var dere sammen? Bodde sammen? Han skylder deg iallefall en forklaring på hva "pause" han mener?! Anonymous poster hash: 10b54...eda
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Ca 1 år.. Bodde ikke sammen.. Har barn på hver vår side. Jeg synes han er så utrolig feig som ikke kan svare meg men at jeg sender flere mld og maser hjelper vel ikke... Jeg skyver han bare mer fra meg føles det som.... Anonymous poster hash: a7287...9ea
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Hvor lang tid man bruker på å komme over et brudd er jo veldig individuelt. Det beste du kan gjøre er i hvert fall å akseptere at det er ferdig og la han være i fred. Gi deg selv litt tid til å velte deg i sorg, trekk for gardinene og ta deg et glass vin og spis sjokolade. La deg selv få gråte ut skikkelig. Og så begynner du sakte men sikkert og planlegge hyggelige ting med familie og venner som får deg til å tenke på noe annet. Gjør gode ting for deg selv, fotbad, stelle negler, ansiktsmasker og hårkur. Gå turer i frisk luft Kjærlighetssorg er noe av det verste som finns, sender deg en god klem <3 Anonymous poster hash: 7775d...ca7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Etter 1 år så synes jeg også han er utrolig feig. Kom deg videre! Hans tap. Tenk på alle de fine mennene der ute:) Klem kjære deg hilsen første anonym Anonymous poster hash: 10b54...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå