Gå til innhold

Argh ! Drittbutikk - LekMer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en dressbukse for 8 dager siden, og har fått bestillingsbekreftelse og det hele. Den sto på lager på nettsiden, så det var ikke noe problem å gjennomføre bestillingen. 

Bestilte på nett, siden det var tomt i alle butikkene jeg var innom. 

Nå er det to dager til skoleballet og jeg begynte å lure på om ikke buksen skulle dukke opp snart. Det sto levering 3-5 dager.

I dag har jeg fått mail om at varen er utsolgt, og ordren makulert. 

WTF!!! Det brukte de 8 dager på å finne ut ? Hadde jeg fått beskjed etter kort tid, kunne jeg bestilt et annet sted. Nå aner jeg ikke hvor jeg skal få tak i dressbukse som vi vitterlig trenger på fredag. 

Utrolig dårlig å bruke så lang tid på å gi tilbakemelding. 

Grrr! Ikke går det an å ringe dem heller. 

Anonymous poster hash: 0eac9...84f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, viss du er på Facebook, kan du jo legge ut en status der du etterlyser en passelig dressbukse 👍 sikkert noen som kan hjelpe deg 😊

Skrevet

Takk for advarselen, lister det opp som en drittbutikk.. Ser passe useriøst ut og.

Anonymous poster hash: 74f3d...313

Skrevet

Har kjøpt mye hos lekmer.no

Bare gode erfaringer

Anonymous poster hash: 2a114...69c

Skrevet

Handler mye på lekmer. Dresser, leker, klær. Kjøpte for over kr3000 når det var blackfriday tilbud. Veldig fornøyd, har fått god hjelp når jeg har trengt det.

Anonymous poster hash: 081f8...8a3

Skrevet

Lekmer er en av mine favorittbutikker. Har bestilt mye der og aldri vært problemer.

Skrevet

Bare gode erfaringer derfra. Handler der to ganger i måneden hvertfall.

Anonymous poster hash: c7303...421

Skrevet

Favoritt nettbutikken min! Bare masse gode erfaringer. Har handlet der ganske mye, både stort og smått.

Anonymous poster hash: faef3...bac
Skrevet

God erfaring med orderen jeg hadde der, Men skal sies at noe tok lenger tid en forespeilet. Ca to uker når det maks står fem dager

Anonymous poster hash: 8e82e...bdd
Skrevet

Jeg bestilte en dressbukse for 8 dager siden, og har fått bestillingsbekreftelse og det hele. Den sto på lager på nettsiden, så det var ikke noe problem å gjennomføre bestillingen.

Bestilte på nett, siden det var tomt i alle butikkene jeg var innom.

Nå er det to dager til skoleballet og jeg begynte å lure på om ikke buksen skulle dukke opp snart. Det sto levering 3-5 dager.

I dag har jeg fått mail om at varen er utsolgt, og ordren makulert.

WTF!!! Det brukte de 8 dager på å finne ut ? Hadde jeg fått beskjed etter kort tid, kunne jeg bestilt et annet sted. Nå aner jeg ikke hvor jeg skal få tak i dressbukse som vi vitterlig trenger på fredag.

Utrolig dårlig å bruke så lang tid på å gi tilbakemelding.

Grrr! Ikke går det an å ringe dem heller.

Anonymous poster hash: 0eac9...84f

Kjekt å vite. Slike ting gjør meg så vanvittig forbanna.

Skrevet

God erfaring med orderen jeg hadde der, Men skal sies at noe tok lenger tid en forespeilet. Ca to uker når det maks står fem dager Anonymous poster hash: 8e82e...bdd

Ganske tragisk at du oppretter mange forskjellige brukerprofiler bare for å kunne skryte av din egen butikk...

Skrevet

God erfaring med orderen jeg hadde der, Men skal sies at noe tok lenger tid en forespeilet. Ca to uker når det maks står fem dager Anonymous poster hash: 8e82e...bdd

Ganske tragisk at du oppretter mange forskjellige brukerprofiler bare for å kunne skryte av din egen butikk...

No er ikkje lekmer noko garasjesjappe, akkurat..
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Lekmer.no :)

Skrevet

Hva er det du drikker?

Lekmer er en stor side og mange bestiller derfra. Jeg har aldri opplevd noe negativt med lekmer.

Anonymous poster hash: c7303...421

Skrevet

Handlet en del derfra, og ikke opplevd noe negativt. Men opplevde det samme med br sine sider nå, fikk bare halve leveransen, og måtte etwrlyse varen, da var det feil på siden deres, det stod at de hadde varen på lager, men det stemte ikke. Feil skjer...

Anonymous poster hash: 5459f...12a

Skrevet

Jeg deler heldigvis ikke din erfaring. Dette skjer innimellom med de fleste dessverre..Jeg har prøvd å bestille et treningsapparat i flere uker fra XXL. Får ordrebekreftelse og pengene blir reservert fra kortet. Så går det noen dager, pengene kommer tilbake og ordenen er kansellert..jeg snakker med kundeservice og så er det samme runden..

Nå satser jeg på at alle gode ting er tre. Har aldri handlet på nettet i XXL før, bare butikk. Så nå har jeg blitt litt skeptisk.

Anonymous poster hash: 3a7ed...096

Skrevet (endret)

Har handlet mye derfra, ingenting negativt å si. Du var desverre den uheldige, alle kan gjøre feil :)

Endret av Gulltopp med Knoll og Tott
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer -:) har handlet mye der etter jeg selv fikk barn.

Anonymous poster hash: 3b744...cfe
Skrevet

Bestilte julegaver før jul. Var veldig lang leveringstid. Dette burde stå på nettsiden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...