Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Negativ gravitetstest i dag. Men skal komme i morgen, men ingen sympt. Pleier å få 2 kviser, hodepine og øm mage dagen for... Hm.. Anonymous poster hash: e6441...cda
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Stemmer det at man bare skal duppe strimmel billigtest 3 sekund i urin?? Jeg har duppet den 15 sek...men leste 3 sekund på bruksanvisning. Anonymous poster hash: e6441...cda
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 3 sek høres eldig lite utt.. Tror billigstrimlene skal dyppes i ca 15 sek, men er ikke sikker på om det stemmer. Uansett, mensen kan bli utsatt ja. Dette pga senere eggløsning enn til vanlig, kan forekomme av bl.a stress. Anonymous poster hash: 69ded...93c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Ok da har jeg gjort ting rett. Anonymous poster hash: e6441...cda
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Neeeida, aldri, det er fysisk umulig skjønner du! Anonymous poster hash: 1cdd3...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå