Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å bli forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr bare for noen dager siden, men vi har allerede tilbringt en del tid med hverandre. Så mye som jeg er rukket å bli kjent med han, er det noe jeg kan tenke meg å satse litt mere på. 
Men, jeg kjenner absolutt ingen følelser i det hele og store. Ingen tegn til forelskelse, nesten litt mer sånn "care" opplegg. Huff, vil det si at dette ikke kommer til å gå eller?

Anonymous poster hash: 9c60c...3ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med x'en var det forelskelse ved første blikk. Med han jeg er med nå, tok det vel ca 5 mnd før forelskelsen kom snikende. Men prøvde ikke å bli forelska da, det tok meg litt på senga en dag at jeg plutselig følte det slik.

Når det er sagt, har jeg det mye bedre med han jeg er med nå. Vært sammen i 6 år og har 2 barn.

Skrevet

Det tar tre minutter, alltid, i alle situasjoner, uansett..ehhh

Anonymous poster hash: 0c685...395

Skrevet

For meg: Jeg vet om jeg er forelska innen fem minutter. Max. Og jeg har bare vært forelska to ganger i mitt voksne liv (er 39).

Anonymous poster hash: 1e49c...3fb

Skrevet

Ett sekund - eller flere år. Opplevd begge deler ;)

Anonymous poster hash: 76a97...bd0
Skrevet

Til mitt store sjokk så tok det ca 30 sekunder, og det i en som så absolutt ikke var min type fyr. Stikk imot all min fornuft, og ikke gikk det så bra heller.....

Anonymous poster hash: f3ed6...c78

Skrevet

Har opplevd kjærlighet ved første blikk og kjærlighet som har kommet plutselig med tiden. Tror begge deler er like normalt, så la det ikke holde deg fra å bli bedre kjent med han :)

Anonymous poster hash: 4b552...23e
Skrevet

Da jeg møtte mannen ble jeg ikke forelsket med en gang. Det kom etterhvert som vi ble bedre kjent. Men må jo si at jeg ble temmelig bergtatt(bruker noen det ordet?) første gang vi møttes. Tenker at det burde være en viss tenning fra første stund. Men det er jo bare min mening. Kan jo være helt annerledes for andre.

Konklusjon=det er ikke lett å vite altså.. :)

Skrevet

Jeg møtte en mann.
Søt, snill, grei og kunne prate om alt.
Hadde alle kvaliteter, men var ikke forelsket, ble glad i han, men ikke forelsket.
Han ble forelsket i meg.
Jeg bestemte meg for å teste ut om glad i holdt.
Det tok meg et år før jeg forelsket meg i han.
I dag har vi vært sammen i snart 18 år, vært gift i nesten 13 år og jeg venter vårt 3. barn....

Har aldri angret det valget jeg gjorde

Anonymous poster hash: f1a0f...2c5
Skrevet

Jeg møtte en mann.

Søt, snill, grei og kunne prate om alt.

Hadde alle kvaliteter, men var ikke forelsket, ble glad i han, men ikke forelsket.

Han ble forelsket i meg.

Jeg bestemte meg for å teste ut om glad i holdt.

Det tok meg et år før jeg forelsket meg i han.

I dag har vi vært sammen i snart 18 år, vært gift i nesten 13 år og jeg venter vårt 3. barn....

Har aldri angret det valget jeg gjorde

Anonymous poster hash: f1a0f...2c5

Jeg prøvde det samme, men etter 2,5 år innså jeg at forelskelsen aldri ville komme. Var glad i ham, men var aldri noe "mer" og for min del ble det ikke holdbart. Prøvde i hvert fall.

Forelskelse kommer tydeligivis i alle varianter ;)

Ellers enig med Billie, det bør være en eller annen form for gnist fra starten av.

(og jeg bruker også bergtatt, om enn ikke ofte ;) )

Anonymous poster hash: 76a97...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...