Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Har aldri vært i USA før og har såklart veldig lyst til å dra dit! Men ungene er bare 3 og 7 år. Burde vi kanskje vente i noen år. Jeg tenker både på den lange flyreisen, men og på at minste ikke vil huske noe. (men det gjør han jo ikke uansett hvor vi drar på ferie...) Har noen tips? Jeg tenker på å dra til Florida, Miami området. Ikke nødvendigvis å ta fly innen USA. Takk for svar. Anonymous poster hash: 2672f...0f0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Disney world Florida:) Anonymous poster hash: 382d8...219
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Jeg ville også ha dratt til Disney World i Orlando. Vi var der i fjor og 3 åringen min husker det enda.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Har aldri vært i USA før og har såklart veldig lyst til å dra dit! Men ungene er bare 3 og 7 år. Burde vi kanskje vente i noen år. Jeg tenker både på den lange flyreisen, men og på at minste ikke vil huske noe. (men det gjør han jo ikke uansett hvor vi drar på ferie...) Har noen tips? Jeg tenker på å dra til Florida, Miami området. Ikke nødvendigvis å ta fly innen USA. Takk for svar. Anonymous poster hash: 2672f...0f0 De er ikke for små. Vi dro med en på 8 mnd og en på 3,5. Reisen/flyturen gikk helt strålende! Anonymous poster hash: 78c26...618
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Og ja; de husker det. Han som nå er 4 snakker om det hver dag så og si. Anonymous poster hash: 78c26...618
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Har tvillinger på 2 år og ei som fyller 5 år. Vi har vært flere ganger over dammen, siden alle var nyfødte. Flyturene har gått overaskende greit, har prioritert å reist på natten slik at barna skulle sove. Har hatt med Ipad med flere filmer, tegnesaker, bøker og litt andre småting dem kunne holde på med. Litt vandring har også gått helt fint, 8 timer kan være ganske lenge å sitte i ro for små barn. Men vi har aldri hatt hyling og wræling med barna Skal sies at vi har familie i USA, derfor vi har vært der så ofte ( 7 ganger de siste 5 årene). Men vi har for det meste vært i Texas og Tennessee. Hadde vi ikke reist på "plikt-besøk" hadde vi tatt turen til Florida og dratt innom disney-parkene og leid ei leilighet i rundt 3 uker Jeg tror nok dette vil bli en ferie 3-åringen husker, hvertfall visse ting av den. USA er fantastisk, er virkelig forelsket! Anonymous poster hash: df201...cdf
Elsker livet Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Jeg vil anbefale Orlando og besøk i Disneyparkene. Lei et hus med privat badebasseng om dere liker å bade. Har vært flere ganger med både 3 og 4 barn fra 8 år og nedover til 1 år. 3 åringen vil nok ikke huske så veldig mye senere i livet, men vil tro 7 åringen kommer til å gjøre det. Hadde uansett reist, og heller reist tilbake senere. Vi har i alle fall ikke følt at vi har fått nok og ikke ønsker oss tilbake.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Takk til alle som har svart Vi har vært på typiske "syden" ferier til nå, hadde vært gøy å gjøre noe annet. Anonymous poster hash: 2672f...0f0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Vi var i Orlando med 6 åringen i høstferien. Brukte hele uka på Universal-parkene og badeland. Vi storkoste oss alle tre! Anonymous poster hash: 9adc8...0d8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Anbefaler også Orlando. Vi pleier å ha 2 uker i Orlando og 1 uke på kysten Anonymous poster hash: 086a0...98f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Anbefaler også Orlando. Vi pleier å ha 2 uker i Orlando og 1 uke på kysten Anonymous poster hash: 086a0...98f Sånn omtrent hva kommer en slik ferie på? Anonymous poster hash: 2672f...0f0
trultemor Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Flere synspunkter? Vi planlegger tur til høsten. Tre jenter 8,11,13. Føler meg forvirret i jungelen av parker.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 ÅÅååh nå fikk jeg også lyst å dra med mannen og 5 åringen som elsker slike parker! Det hadde vært litt av en tur for oss:) Hva vil noe slikt komme på i pris da ? Noen som vil komme med eksempel? Anonymous poster hash: e3c36...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå