Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Har ikke bod, og har liten gang på rundt 5-6 kvm. Har to vogner; en Babyjogger city mini og en Emmaljunga City cross. Mini'en er grie nok, kan jo slås sammen så den tar minimalt med plass, verre er det med den digre Emmaljungavogna. Måtte selge bagdelen også etter bruk, fordi vi ikke hadde plass til den. Eneste mulighet erå ha vognene i gangen, men det sier seg selv at det blir veldig trangt... Er det noen spesielle måter å legge sammen Emmaljungaen på så den tar mindre plass?... Tør ikke ha den i kjelleren pga fare for mugg! Anonymous poster hash: 3d41d...bc5
Kanutten83 Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Eneste er vel å ta av hjulene og legge ned ryggen på sportsdelen, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Ok, men jeg kan prøve det. Litt stress å måtte sette på hjulene hver gang? Bruker denne vogna lite pga den er så tung å få opp trappa (må gå opp en bratt trapp hver gang vi går ut). Men den er jo god når vi først har den ute, og mye bedre på snø enn BJCM. Så vil ikke selge den heller. Anonymous poster hash: 3d41d...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå