Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Sletter alle som skriver kos med z og alle som skriver "hvem bil burde vi kjøpe" m.m. Anonymous poster hash: bf064...6a1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Sletter alle som skriver kos med z og alle som skriver "hvem bil burde vi kjøpe" m.m. Anonymous poster hash: bf064...6a1 Ja vel. Det er sikkert greit for dem å slippe å ha kontakt med en som deg. Anonymous poster hash: 07c6e...dbc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Kult! Jeg har slettet alle som jeg ikke hilser på og som ike hilser på meg når vi sees på gata, alle som jeg ikke kunne slått av en prat med om hva som helst, alle jeg var venn med "bare fordi..", gamle klassekamerater jeg ikke har kontakt med, og alle som ikke engsng gratulerer meg med dagen på fb, bortsett fra enkelte familiemedlemmer. Tynna ut lista med ca 70%. Dvs jeg sitter igjen med 30% av vennene. greit å få rødda litt... Anonymous poster hash: c49c4...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå