Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 I november i fjor oppdaget jeg sprekk på gulvflis på badet, rett ved siden av badekaret. Det var en liten sprekk i flisen som etterhvert gikk over på de andre flisene. Så til nå har jeg 3 sprekk i 3 fliser. I november da jeg oppdaget det tok jeg kontakt med firmaet og fikk beskjed at jeg skulle se det ann nærmere jul og at det kun var en skjønnhetsflekk, så skulle jeg ta kontakt igjen. Like før jul prøvde jeg å få kontakt med dem igjen! på tlf, men fikk mobilsvar hele tiden. Ringte jeg til kontoret deres fikk jeg tlfsvar der også. Ringte hver dag uten å lykkes. Så sendte jeg dem Mail hvor jeg skrev at slik oppførsel er ikke profesjonell. Det gikk 1 minutt fra jeg sendte til han ringte. Fikk beskjed om at jeg skal ta kontakt 05 januar, for de hadde mye å gjøre. Ringte førrige mandag og fikk beskjed at en fra firmaet hans skulle ta kontakt med meg i løpet av uken eller begynnelsen av denne uken. Det er onsdag og jeg har ikke hørt noe. Forsøkte å ringe, men ingen svarer ellers så får jeg kun mobilsvar. Er ikke dette frekt og uprofesjonelt fra dere side? Bør jeg reise direkte til dem? Anonymous poster hash: b5011...5a6
Gjest Minnieropptatt Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Reis til de, da kan de ikke la være å svare.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Ekstremt dårlig Håper membranen er bra under Anonymous poster hash: 171ec...2ec
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Veldig dårlig service. Men ville gitt dem ut uken, og etter det ville jeg vært ekstremt streng og sikkert hissig også... Jeg tolerer ikke sånt. Anonymous poster hash: db125...b8f
MissYou Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Dette var IKKE proft nei, fy flate. Sett deg i bilen og kjør direkte til dem! Makan til oppførsel.!
Chl85 Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Ho ho ho, sånt har jeg ekstremt dårlig tålmodighet med. Hadde nok kommet i egen person(noe rød i toppen) for å snakke med sjefen..... PRONTO!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Ho ho ho, sånt har jeg ekstremt dårlig tålmodighet med. Hadde nok kommet i egen person(noe rød i toppen) for å snakke med sjefen..... PRONTO! Så du hadde ikke ventet en dag til før du drar til firmaet? Hi Anonymous poster hash: b5011...5a6
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Takk for svare dere Da hadde jeg rett, det var ikke overreagering fra min side. Hi Anonymous poster hash: b5011...5a6
Chl85 Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Ho ho ho, sånt har jeg ekstremt dårlig tålmodighet med. Hadde nok kommet i egen person(noe rød i toppen) for å snakke med sjefen..... PRONTO! Så du hadde ikke ventet en dag til før du drar til firmaet? Hi Anonymous poster hash: b5011...5a6 Jepp. Hadde de etter gjentatte telefoner og mail bare avspist meg på den måten, hadde jeg blitt en furie. Da hadde jeg dratt samme dag og spurt etter sjefen og da spurt han hva slags bedrift de egentlig driver. Forklart problemet også bedt dem om å fikse det snarest, ellers er forbrukerrådet neste. Hvis de legger seg flat etter første "tirade", så truer jeg heller ikke med forbrukerrådet He he
Gjest Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Hadde dratt med han Tor (P) Edo og banket på døren deres. Slik oppførsel går ikke ann, med mindre de er av den useriøse typene som har blitt betalt svart?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Hadde dratt med han Tor (P) Edo og banket på døren deres. Slik oppførsel går ikke ann, med mindre de er av den useriøse typene som har blitt betalt svart? Det er et norsk firma som utbygger har ansatt til flisjobben. Ikke har vi bodd i huset i ett år og flisene sprekker. Har faktisk fått svar på sms som jeg sendte til selveste sjefen i firmaet, og fikk svar istad om at han kommer til å sende en mann imorgen eller fredag, og ihvertfall Mandag. Jaja, tipper det ikke blir gjort noe med det denne uken heller. Meeeen om ingen kommer innen fredag da DRAR JEG og da får sjefen hørt meg også! Hi Anonymous poster hash: b5011...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå