Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Jeg blør ikke når jeg har mensen, jeg lukter. Jeg lukter mens. Jeg kjenner det selv også. Hvordan er det da for andre?😯 Hva kan jeg gjøre med dette? Selv når jeg bruker tamponger kjenner jeg lukten. Hjelp. Anonymous poster hash: ca53b...ed5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Men du blør ikke i det hele tatt? Kalles det likevel mensen? Har ingen råd/svar desverre,men ble oppriktig nysgjerrig. Anonymous poster hash: 78a01...5ae
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Høres ut som du har et medisinsk problem, kanskje du ikke har eggløsning? Har du barn? Du burde dra til legen og bli hnvist til gynekolog. Anonymous poster hash: 529ca...160
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Ja, jeg blør, men ikke mye. Jeg har barn. Dette begynte en stund etter at jeg satte inn spiral. Ja, jeg bør kanskje ta en tur til gynekolog. Anonymous poster hash: ca53b...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå