Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Hun har vært feberfri i mange dager, jeg har og blitt syk. Hun hoster og er snørrete enda. De har turdag i dag. Så da er spørsmålet om hun bør gå? Anonymous poster hash: d4b38...367
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Gå til legen først vil jeg abefalle Anonymous poster hash: 7e3a4...1f7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Gå til legen først vil jeg abefalle Anonymous poster hash: 7e3a4...1f7 Hvorfor det? Anonymous poster hash: d4b38...367
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Hvis hun er feberfri og allmenntilstanden er fint, ville jeg vanligvis sendt i bhg. Litt usikker om jeg ville gjort det samme om jeg likevel skulle vært hjemme selv (regner med du skal det om du er syk?), men dette avhenger vel av formen din. En annen ting det avhenger av, er hvordan vind og vær er hos dere. Er det fryktelig kaldt, eller snøvær, regn/fuktig, ville jeg holdt barnet hjemme. Hos oss ville det vært uaktuelt, her er det regn og veldig fukt. Luften føles iskald selv i et par plussgrader. Anonymous poster hash: 813b0...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå