Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Har fryktelig vondt nå ganske hyppig. Hatt vondt endel timer, tror det et rier. Prøvde å finne en app som er enkel til å telle rier men finner ingenting. Klarer ikke tenke klart heller så vet ikke hvor eller hvilke søkeord jeg skal bruke. Må jeg telle antall minutter i mellom samt varighet på riene? Auuuuu!!!  Anonymous poster hash: eb1d7...d8f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Ja tell begge deler. Søk på appen contraction timer, tror det var den jeg brukte. Lykke til!  Anonymous poster hash: 77fee...010
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Jeg skal være så freidig å foreslå helt vanlig stoppeklokke Du har det nok på telefonen.  Håper du har rier og at du får veldig vondt snart (sett at du faktisk er til termin, og det er meningen at babyen skal ut nå) Masse lykke til Anonymous poster hash: 9b07e...f95
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Har fryktelig vondt nå ganske hyppig. Hatt vondt endel timer, tror det et rier. Prøvde å finne en app som er enkel til å telle rier men finner ingenting. Klarer ikke tenke klart heller så vet ikke hvor eller hvilke søkeord jeg skal bruke. Må jeg telle antall minutter i mellom samt varighet på riene? Auuuuu!!!      Anonymous poster hash: eb1d7...d8f Søk etter RieTeller i Play butikk. Jeg brukte den, den er super.     Anonymous poster hash: faac1...350
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Hva skjedde med den gode gamle penn og papir? Klokke har du på mobile, evt armen/veggen/bordet? Eller er det ingen som har eller tenker over dette lenger?  Uansett, lykke til:)  Anonymous poster hash: 10e04...e58
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Ooo, spennende hi, masse lykke til (så sant tiden er inne for termin  Anonymous poster hash: 3ff35...eb3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Hmm..hvordangikkd et da? Babyen burde vøre her snart i så fall :å  Anonymous poster hash: b0e3d...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå