GÃ¥ til innhold

hjelp! 🌺🌺Rierteller- hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fryktelig vondt nå ganske hyppig. Hatt vondt endel timer, tror det et rier. Prøvde å finne en app som er enkel til å telle rier men finner ingenting. Klarer ikke tenke klart heller så vet ikke hvor eller hvilke søkeord jeg skal bruke. Må jeg telle antall minutter i mellom samt varighet på riene? Auuuuu!!!

Anonymous poster hash: eb1d7...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tell begge deler. Søk på appen contraction timer, tror det var den jeg brukte. Lykke til!

Anonymous poster hash: 77fee...010

Skrevet

Jeg skal være så freidig å foreslå helt vanlig stoppeklokke ;) Du har det nok på telefonen. 

Håper du har rier og at du får veldig vondt snart (sett at du faktisk er til termin, og det er meningen at babyen skal ut nå) 

Masse lykke til :)

Anonymous poster hash: 9b07e...f95
Skrevet

Har fryktelig vondt nå ganske hyppig. Hatt vondt endel timer, tror det et rier. Prøvde å finne en app som er enkel til å telle rier men finner ingenting. Klarer ikke tenke klart heller så vet ikke hvor eller hvilke søkeord jeg skal bruke. Må jeg telle antall minutter i mellom samt varighet på riene? Auuuuu!!!

Anonymous poster hash: eb1d7...d8f

Søk etter RieTeller i Play butikk. Jeg brukte den, den er super.

Anonymous poster hash: faac1...350

Skrevet

Hva skjedde med den gode gamle penn og papir? Klokke har du på mobile, evt armen/veggen/bordet? Eller er det ingen som har eller tenker over dette lenger?

Uansett, lykke til:)

Anonymous poster hash: 10e04...e58

Skrevet

Ooo, spennende hi, masse lykke til :) (så sant tiden er inne for termin :o

Anonymous poster hash: 3ff35...eb3

Skrevet

Hmm..hvordangikkd et da? Babyen burde vøre her snart i så fall :å

Anonymous poster hash: b0e3d...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...