Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Noen som har noen tips til hvordan jeg får barnet til å ta smokk?. Vil ha smokk til soving i vogn å bilen, trasig å kjøre bil med et gråtende barn:( Anonymous poster hash: 30672...0f1
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Vi prøvde forskjellige typer et par dager hver.. Med jenta viste det seg at hun kun ville ha de brune (latex) der tuppen er litt sånn flat. Gutten ville ha silikonsmokker fra mam 😊 Jenta brukte vi litt tid på, men det kom etterhvert.
Jippipippi Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Dyppe den i sukkervann! Eneste som fungerte her. Da tror jeg han var 6 mnd og jeg var rimelig desperat. Tror jeg dyppet den 2-3 ganger, så han fant fort ut av hvordan han skulle bruke den!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Er ikke alle barn som tar smokk.. Har to, eldste tok heller fingrene og minste på ett år bruker ingenting. I bilen vil nå jeg si det er mer praktisk med fingre som de finner selv fremfor en smokk som stadig forsvinner;) Anonymous poster hash: 08888...704
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Takk for svar dere:) barnet er 6 uker å skriker bare jeg prøver å gi den til henne, føler ikke hun har noe stort sutte behov. Har prøv med sukkervann og mange forskjellige merker, den som er best godtatt er en smokk med brun tupp av gummi. Får prøve litt til hvis det ikke går så gir jeg opp tror jeg. Anonymous poster hash: 30672...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå