Gå til innhold

Kan jeg legge ham til som venn på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekk fyr, nabo, som jeg er på hei med, men ikke mer.... ser alltid på meg og smiler så blidt... Jeg er alt for sjenert for å starte small-talking... og i hvertfall nå som jeg har fått det for meg at han er kjekk og er en jeg gjerne vil bli bedre kjent med.... 

Hva gjør jeg??? Superelendig selvtillitt i denne situasjonen!

Anonymous poster hash: 52e4a...640
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg igjen. Det virker kanskje dumt å legge ham til - da vil jeg kanskje bare føle det enda mer vanskelig neste gang jeg ser ham.... ?

Skrevet

Neida. Men du burde jo skrive noe til han når du legger hab til da:)

Anonymous poster hash: ae704...642

Skrevet

hva skriver jeg da???? (føler meg hjelpesløs.... hihi)

Skrevet

Jeg kjenner ham jo ikke i det heeeele tatt...

Skrevet

Hjelp - trenge rmange råd her....

Skrevet

He

Skrevet

He ? :-)

Skrevet

Prøver igjen..

Hehe.. :) Du burde i alle fall skrive noe. Vet du noe som helst om han? Er han i det hele tatt singel? Hvor jobber han? Er han nærmeste nabo, eller bor han et kvartal unna?

Skrevet

Han virker veldig singel... og bor rett ved....

Skrevet

han har en datter..., nokså stor, som kommer på besøk innimellom

Skrevet

han har en datter..., nokså stor, som kommer på besøk innimellom

Det er ikke dama hans? xD

Hehe.. Neida.. Hadde du turt og invitere han på middag da? Selv er jeg litt sånn: " Hei, du er kjekk. Liker du lasagne?"

Skrevet

Hvis du ikke kjenner han og sender venneforespørsel på fb er han dum som en stokkand om han ikke tar greia.

Jeg hadde gjort det og så evt ventet med å skrive noe.

Skrevet

Mener du at det er veldig obvious alt sammen om jeg legger ham til som venn??? Jeg tenket at jeg kunne legge ham til som vennn og se hva som skjer.... jeg er litt gammeldags ute etter en gentelmann av en prins som tar litt 'ansvar' for sånne ting som det her.... Men, det er jo rimelig flaut om det er helt innlysende hva jeg ønsker om jeg legger ham til som venn da.....????? herregud - blir helt rød i toppen jeg nå.

Skrevet

jeg tør definitivt ikke å invitere til middag.... 

Skrevet

Om jeg legger ham til på dagtid da, det virker kanskje hakket bedre enn nå på kvelden??

Skrevet

skjønner ikke hvorfor han ikke tar mer initiativ til å prate.... Sitter han i bilen og feks prater i telefonen vinker han til meg når jeg går forbi, og når han går forbi vinduet mitt tittet han som regel inn og smiler (jeg blir helt slått ut og paff og tror ikke jeg så flink med smilet tilbake)... Jeg forstår ikke menn!

Skrevet

Dere er jo nesten naboer, kan du ikke be ham på en kaffe en lørdag formiddag eller noe?

"Hei, siden vi er naboer, har du lyst å komme på en kopp kaffe hos meg så vi kan bli litt bedre kjent?"

(eller gå en tur, eller hva som helst..)

Anonymous poster hash: 94141...2cd
Skrevet

Tror han er skilt, eller separert... og jeg har to små barn... kanskje han vegrer seg? 

Skrevet

gå en tur høres all right ut - har sett ham ofte gå søndagsturer alene. Men jeg er alt for sjenert for å spørre....

Skrevet

Hmmm, tror ikke jeg tør ennå, å legge ham til på Facebook  - vil se ham en gang til først.... og så skulle jeg så gjerne ønske at han tok initiativ..... Så kunne jeg liksom føle meg litt mer trygg på det hele....

Skrevet

Ta det som en utfordring! :)

Hva er det verste som kan skje? Du kan få et nei, da vet du at han ikke er interessert hverken i vennskap eller noe mer.

Sier han ja så vet du at han ønsker å bli bedre kjent med deg, og det bør gjøre deg tryggere.

Kan hende han føler det på samme måte som deg, egentlig er usikker og ikke tør å ta kontakt med deg ;)

Hopp i det og bare spør om han vil gå en tur eller ta en kaffe.

Lykke til! :)

(legger du ham til på fb så risikerer du å få mange flere spørsmål... har han sett venneforespørselen, vil han svare, hva skje nå hvis han legger meg til. Et par stykker jeg kjenner er innom fb så sjeldent at de ikke får med seg slikt.)

Anonymous poster hash: 94141...2cd
Skrevet

Legg han til på Facebook, du. Du har jo ingenting å tape på det. Tror aldri en fyr har tenkt sånn "oi, en friend request fra HENNE? Vi er jo bare naboer som sier hei og smiler til hverandre, vi. Veldig rart at hun adder meg!" 

De fleste synes vel bare det er hyggelig? 

Og jeg har aldri tenkt at naboer har hatt vilt lyst på meg bare fordi de har adda meg på fb. Jeg har heller ikke tenkt over om folk adder meg på dag- eller kveldstid. Noen ganger tror jeg vi har godt av å ikke tenke så mye. 

Skrevet

Tenker du at jeg ikke skal legge ham til på Facebook, men spørre ham neste gang jeg ser ham? Er det bedre? Men jeg tror ikke jeg tør....

Skrevet

Legge til med eller uten oppfølgings melding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...