Gå til innhold

Hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen fikk en innbydelse til et bryllup i dag. Står kun navnet hans. Normalt vil det vel stå med følge. Samtidig står det "dere" lenger nede i innbydelsen. Var slike trykte innbydelser, så vet ikke om det var slik i alle de har bestilt...

Litt usikker på hvordan vi skal tolke det?

Anonymous poster hash: 9da56...66a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere = deg også

Anonymous poster hash: 7b8e5...562

Skrevet

Send melding og spør.

Anonymous poster hash: e4ffc...1bf

Skrevet

Ja, må vel spørre. Har aldri møtt dette paret, så hadde vel nesten håpt det bare var han ;)

Skrevet

Tror de bare mener han. Hvis navnet hans er skrevet for hånd, og ikke 'dere' lenger ned i trykket tekst.

De hadde skrevet begge navnene eller hans med følge.

Hvis du helst vil slippe, kan du jo tolke det slik :-)

Uansett teit av brudepar å ikke be begge to i som er gifte da/samboere, litt snålt vel?

Anonymous poster hash: fbb0b...eb2
Skrevet

Med ferdigtrykte kort og hans navn i håndskrift, ville jeg antatt at innbydelsen kun gjaldt han.

Skrevet

Med ferdigtrykte kort og hans navn i håndskrift, ville jeg antatt at innbydelsen kun gjaldt han.

Ja, er slik jeg oppfatter det. Vi er gift, så er igrunn litt merkelig. Mehelt greit denne gangen.

Skrevet

Synes folk som inviterer bare den ene i et ektepar er rare. Greit med kjærester og samboere på 1. året, men folk som er gift? For et merkelig brudepar...

Skrevet

Er dere gift / samboere så er dere etter all sannsynlighet invitert sammen. Noe annet ville være mangel på etikette. Mannen din kan vel sende en sms og takke ja til invitasjonen, med "Vi vil gjerne komme i bryllupet, takk for invitasjonen", så blir det opp til brudeparet å evnt svare at han ikke er invitert med følge😉

Anonymous poster hash: 9a40e...2c9

Skrevet

Et nok kun han som er invitert ja, samme hvor teit det er. Må være perifere venner eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...