Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Men som aldri sa det til noen? Og lot det gå over av seg selv? Jeg er i den situasjonen nå, turte rett og slett ikke å fortelle det til noen, selv om mannen skjønte tegninga.. Er nesten helt bra nå, men sliter litt med skyldfølelse uten at jeg vet helt hvorfor. Og tenker tilbake på en vond tid. Anonymous poster hash: 57c05...14e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Jeg holdt det ikke skjult at jeg hadde fødseldepresjon men jeg klarte ikke gå til psykolog,følte at det ikke kom til å hjelpe å sitte å snakke med en fremmed. Det gikk heldigvis over av seg selv etter 4 mnder. Nå er sønnen min 3 år å sliter fortsatt med skyldfølese for at jeg ikke følte noe for sønnen min de første månendene og at jeg tenkte på å gi han fra meg. Angrer på at jeg ikke gikk til psykolog.. Hadde jeg gjort det så tror jeg dette hadde vært ett lukket kapitell i livet,istedenfor at jeg er livredd for å bli gravid igjen ettersom jeg er så redd for å bli så deprimert igjen. Å det synd at jeg er så redd for å bli gravid igjen ettersom jeg egentlig har ett dypt ønske om å få ett barn til. Anonymous poster hash: aeb44...dec
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Jeg ville ikke akseptere det selv. Gikk på en skikkelig smell da jeg begynte å jobbe etter permisjonen. Datteren min er nå fire år og jeg er fortsatt ikke frisk😔. Anonymous poster hash: 89c54...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå