Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Ja, har du en sang du kan høre om og om igjen, og som du elsker? Må jo ha en mottråd til hvilken sang du ikke klarer.. For tiden så hører jeg på Lost boy av Greg Holden. Aner ikke om den er kjent, men for folk som ser SOA, så er det den sangen de spiller i begravelsen til Opie. Ja, jeg er litt nerd, men syns den sangen er så nydelig! Anonymous poster hash: b254e...bbb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 White foxes, Susanne Sundfør Anonymous poster hash: c6534...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå