Gå til innhold

Frekt/upassende å ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår byttet barnehage i august. I sen gamle barnehagen hadde hun en bestevenninne, som hun fremdeles spør etter relativt ofte. Vi prøvde da de gikk sammen ved et par anledninger å hindre til foreldrene hennes om de kunne treffes i fritiden, de var positive men litt vage og det ble aldri noe av. Vi bor ca to km fra hverandre. Jeg vurderer å kontakte dem og spørre om jentene kan få treffes, feks på en lekeplass en lørdag. Men er redd for å bli avvist kjenner jeg.. Men jenta vår savner denne jenta... Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 0ccf7...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt. Ingen fare å bli avvist, da er det bare sånn.

Anonymous poster hash: b4cf6...e5b
Skrevet

Spør. Du får ikke verre enn nei takk. I så fall har du i alle fall prøvd. 

Anonymous poster hash: 5bd05...3b6
Skrevet

Vi har også byttet barnehage. Tok da et bevisst valg om å ikke legge så mye i å beholde kontakten med barn som hører til andre skolekretser siden det da uansett er lite sannsynlig at kontakten vedvarer. 

Anonymous poster hash: 959fa...c84
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det skulle være verken frekt eller upassende. Bare koselig hadde jeg tenkt.

Mine barn har hatt mange venner utenfor skolekretsen, og at noen bevisst velger bort gode venner syntes jeg høres ganske spesiellt ut.

Skrevet

D er vel hyggelig!!

Anonymous poster hash: 6e0ba...378

Skrevet

Jeg ville spurt :) det verste som kan skje er at du får ett nei :)

Skrevet

Ikke frekt og upassende på noen måte! Koselig for barna :)

Anonymous poster hash: ebe7b...fe7
Skrevet

Er folk virkelig så sosialt hemmet at de lurer på om det er frekt å spørre om å møtes på en playdate? Huff, syns synd på deg!! Gjør det du føler for. Stå for det du tror på. Så lenge du ikke skader andre.

Anonymous poster hash: a9bc2...586

Skrevet

Kan og bør vel legge til at jenta vår er en smule aktiv (les rampete!) og at vi fikk inntrykk av at foreldrene til den andre jenta ikke likte så godt at de lekte sammen. Likevel hang de sammen absolutt hele tiden da de var i samme barnehage. Hi

Anonymous poster hash: 0ccf7...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...