Gå til innhold

Dere som har tatt brystimplantat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg er i vurderingsfasen, men trenger noen innspill. Mest fordi jeg i utgangspunktet ikke vil ha større bryster /eller fikse på selve puppene, men fordi huden mellom har blitt noe slapp. Den er på en måte litt "rynkete" uten at det er tydelige linjer eller noe. Har nok blitt sånn som kombinasjon av amming og soling vil jeg tro. Har ellers må pupper, som har endret seg minimalt gjennom tre svangerskap og amming (har ikke noe heng, kanskje bittelitt "tomrom" på oversiden). 

Vil brystimplantat kunne bidra til at huden mellom puppene strammes? Har noen av dere som har implantat merket noe til dette? Det plager meg nemlig veldig mye at huden mellom brystene er slik som den er, at jeg er villig til å vurdere implantat dersom dette kan hjelpe. (Og jeg er egentlig relativt stor motstander av silikon og fiksing på kroppen generelt...) Men jeg vil bare kunne gå med bluser/overdeler og ikke bare gensere med høy hals fordi jeg ikke vil vise brystet. Det ser nok ikke så ille ut for andre, men for meg har det blitt et stort problem. 

Jeg har forøvrig vært til konsultasjon, hvor legen mente at implantat var den eneste løsningen (andre operasjoner ville gi for store arr) - og jeg er dessuten noe usikker på om han skjønte problemet mitt. Han kunne uansett ikke love at det ville bli helt som jeg ville med implantat, men at det nok ville hjelpe. Derfor vil jeg gjerne ha erfaringer og innspill!

Anonymous poster hash: 2c8ff...ad5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 350cc i hvert bryst, og har litt små rynker mellom. Det er ikke blitt borte.

Jeg tok silikon fordi etter barn 2, så forsvant alt innhold i puppene. Før dette hadde jeg hatt helt fantastiske pupper fra jeg var 14 år til 30 år. Derfor valgte jeg å fylle de opp. Legen sa at jeg måtte ha minst 350cc, for å klare å fylle opp den løse huden. Han mente 400 ville bli best. Men jeg ville ha minst mulig. Og hadde jeg fått bestemme kunne jeg gjerne tatt mellom 250-300. For er ikke behovet for store pupper som er der, men det å ha pupper. Jeg har hatt mine i 5 år nå, og er veldig fornøyd. Men regner med at om ca 10 år, så fjerner jeg silikonet, løfter de og legger inn bare 250 cc.

Anonymous poster hash: a46c5...a3a
Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg kommer nok til å ta så lite jeg kan i så fall. Legen mente vel 250 var minimum da - for det så visst mer naturlig ut enn bare 150 (som jeg foreslo). Hmm.. 

Flere som vil dele erfaringer?

Skrevet

Har 260cc i hvert bryst, ikke noe stram hud eller rynker - er veldig fornøyd, tok mine for 7 år siden, har fått to barn etterpå (et det ikke anbefales... men det ble sånn) de sitter litt lavere enn for 7år siden, men om jeg skal skylde på graviditetene mine eller alderen er ikke godt å si :P Tok mine fordi jeg var paddeflat, AA ble gedigent liksom...

Anonymous poster hash: 01f43...c77
Skrevet

Takk for svar! Er du fornøyd med størrelsen? Synes det at det er implantat? Vil jo helst ha så naturlig som mulig og da høres over 250 mye ut for meg. Men jeg har jo ikke peiling egentlig :) Og legen mente at jeg godt kunne ta 300-400 (at det passet til kroppen), men det blir uansett ikke så mye :o

Jeg håper jo på at implantatene skal bidra til at huden bilr litt strammere, så det er det jeg er mest usikker på...

HI

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...