Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 men når jeg svarer som anonym får jeg masse gode tilbakemeldinger og "likes". Flere andre her som merker det? Anonymous poster hash: 3cdf9...28a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Noen nick er fritt villt Anonymous poster hash: 9c69c...817
Marriet Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Er det forskjell på innleggene da? Eller er det like nøytralt? Mulig du har skrevet noe radikalt tidligere som folk har hengt seg oppi og forbinder deg med?
sug lut Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Da kan du jo enten bytte nick, ligge lavt med nick eller skrive kun anonymt - eller leve med at det blåser rundt deg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Du er vel en dust, da? Eller?? Anonymous poster hash: 47738...5b5
Gjest Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 HImmel.... opptatt av likes faktisk! Også her inne da Hehe men ser poenget ditt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Du er vel en dust, da? Eller?? Anonymous poster hash: 47738...5b5 Hvorfor får jeg positive tilbakemeldinger som anonym da? Anonymous poster hash: 3cdf9...28a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Du er vel en dust, da? Eller?? Anonymous poster hash: 47738...5b5 Hvorfor får jeg positive tilbakemeldinger som anonym da? Anonymous poster hash: 3cdf9...28a Du jobber vel hardt for å være provoserende med nick så du er sikker på at det hele handler om deg, men slapper av som anonym. Anonymous poster hash: 94c81...93c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Du er vel en dust, da? Eller?? Anonymous poster hash: 47738...5b5 Hvorfor får jeg positive tilbakemeldinger som anonym da? Anonymous poster hash: 3cdf9...28a Du jobber vel hardt for å være provoserende med nick så du er sikker på at det hele handler om deg, men slapper av som anonym. Anonymous poster hash: 94c81...93c Akkurat det tenkte jeg også. Og jeg vet nok hvem hi er - det er ikke så mange som klarer å irritere på seg gjengen her inne. Anonymous poster hash: 19f38...6cd
Novemberdama Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold!
Novemberdama Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Du er vel en dust, da? Eller?? Anonymous poster hash: 47738...5b5 Hvorfor får jeg positive tilbakemeldinger som anonym da? Anonymous poster hash: 3cdf9...28a Du jobber vel hardt for å være provoserende med nick så du er sikker på at det hele handler om deg, men slapper av som anonym. Anonymous poster hash: 94c81...93c Akkurat det tenkte jeg også. Og jeg vet nok hvem hi er - det er ikke så mange som klarer å irritere på seg gjengen her inne. Anonymous poster hash: 19f38...6cd Vedder på at du er en av de "anonyme" drittslengerne jeg nevnte over her. Og du kaller dere en "gjeng"? Tøffa!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold! Hyggelig at du koser deg her sammen med oss😝 Hvem tvinger deg til å være her blant idioter og patetiske mennesker? Anonymous poster hash: 19f38...6cd
Novemberdama Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold! Hyggelig at du koser deg her sammen med oss Hvem tvinger deg til å være her blant idioter og patetiske mennesker? Anonymous poster hash: 19f38...6cd Har jeg sagt at alle er det? Og hvem er "oss"? Du og det du kaller "gjengen"? Du er anonym og jeg ser glatt forbi surmaga kommentarer fra visse bitre, trøtte småbarnsmødre. Endret 13. januar 2015 av Novemberdama
Iiiiik Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Det er jo dessverre sånn at noen husker "dumme" meninger svært lenge, enda flere husker krasse meldinger, uenighet eller personlige angrep enda lenger. Sånn er det i virkeligheten og sånn er det her inne. Når man svarer som anonym, slipper man at det man skriver knyttes opp mot noe man har sagt eller ment tidligere, da står utsagnet for seg selv. Nokså logisk synes jeg, at toleransen da er større, evt mindre hvis det finnes brukere her inne som har en svært positiv "konto". Selv har jeg vært i begge kategorier. Jeg hadde for en tid tilbake minst én bruker som virkelig syntes jeg var det teiteste i verden og alt jeg skrev, utløste hånlighet og fiendtlighet. Nå for tiden går jeg stort sett fri og det er selvfølgelig deiligere. Det er vel allikevel i stor grad sånn at vi bidrar til det selv hvis noen blir skikkelig irriterte på oss og opphengte i at vi er teite på den ene eller den andre måten. Å kun legge det på den andre, er for meg å forenkle. Det er noen brukere her inne jeg tenker at virkelig fyrer oppunder og som jeg mistenker at styres mer av trass enn av reelt behov for å ytre seg. Det er selvfølgelig helt greit, men da bør man også ta med i betraktning at man legger opp til noe man kanskje ikke vil ha.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Skummelt dette hatet Anonymous poster hash: 9c69c...817
Ladybird2014 Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold! Så rart at folk vert provoserte av deg, du er jo som ein mild sommarbris.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold! Hyggelig at du koser deg her sammen med oss Hvem tvinger deg til å være her blant idioter og patetiske mennesker?Anonymous poster hash: 19f38...6cd Har jeg sagt at alle er det? Og hvem er "oss"? Du og det du kaller "gjengen"? Du er anonym og jeg ser glatt forbi surmaga kommentarer fra visse bitre, trøtte småbarnsmødre. Oss, som i idiotene og de patetiske. Det skjønte du sikkert du som er så klok og kjekk Anonymous poster hash: 19f38...6cd
Novemberdama Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold! Så rart at folk vert provoserte av deg, du er jo som ein mild sommarbris. Jeg veit.
Sint naken biltyv Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 HImmel.... opptatt av likes faktisk! Også her inne da Hehe men ser poenget ditt.Hvor skriver hun at hun er opptatt av likes? Forøvrig er det det samme for meg og det er nok ganske vanlig. Skriver sjeldent som anonym men testet det ut litt en stund. Skrev det samme som meg og som anonym.
Marriet Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 HImmel.... opptatt av likes faktisk! Også her inne da Hehe men ser poenget ditt.Hvor skriver hun at hun er opptatt av likes? Forøvrig er det det samme for meg og det er nok ganske vanlig. Skriver sjeldent som anonym men testet det ut litt en stund. Skrev det samme som meg og som anonym. I hovedinnlegget skriver hun at hun får masse tilbakemeldinger og pikes når hun er anonym.
Marriet Skrevet 13. januar 2015 #21 Skrevet 13. januar 2015 HImmel.... opptatt av likes faktisk! Også her inne da Hehe men ser poenget ditt.Hvor skriver hun at hun er opptatt av likes? Forøvrig er det det samme for meg og det er nok ganske vanlig. Skriver sjeldent som anonym men testet det ut litt en stund. Skrev det samme som meg og som anonym. I hovedinnlegget skriver hun at hun får masse tilbakemeldinger og pikes når hun er anonym. Evt. likes...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #22 Skrevet 13. januar 2015 tror det alltid vil være slik jeg, man liker ikke alle og noen klarer ikke la det være med det. For min del kan vi ta snb... Vi er uenige om det meste, men føler likevel vi holder det til sak og ikke person... Liker at hun er seg selv og at hun snakker fra levra. Jeg har fått pepper og hun har vært enig og slik bør det være😊
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 Da kan du jo enten bytte nick, ligge lavt med nick eller skrive kun anonymt - eller leve med at det blåser rundt deg. Kan man bytte nick? Mitt er så dårlig men finner ikke ut hvordan jeg bytter... Anonymous poster hash: 58837...484
Novemberdama Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 Jeg får pepper bare jeg åpner kjeften her inne, og kunne ikke brydd meg mindre. Har postet som anonym flere ganger, og skrevet på akkurat samme måte og er ganske overrasket over at folk som tidligere har lagt meg for hat plutselig er enige ol. Noen folk er så nærtagende og har sikkert følt seg snurte etter noe jeg har skrevet, og noen av de følger etter deg i tråder og slenger med leppa uansett hva du sier (som anonym, som oftest, selv om det er lett å se at det er noen gjengangere). Så en tråd som omhandlet en av de som får mye mer pepper her enn det jeg gjør (men så er hun mye mer aktiv også, da), og noen av de patetiske kvinnemenneskene som slenger med leppa til henne burde virkelig holde kjeft! Det er så mange patetiske, idiotiske tråder her inne at den daglige tråden hennes er som et bittelite blåbær i forhold! Hyggelig at du koser deg her sammen med oss Hvem tvinger deg til å være her blant idioter og patetiske mennesker?Anonymous poster hash: 19f38...6cd Har jeg sagt at alle er det? Og hvem er "oss"? Du og det du kaller "gjengen"? Du er anonym og jeg ser glatt forbi surmaga kommentarer fra visse bitre, trøtte småbarnsmødre. Oss, som i idiotene og de patetiske. Det skjønte du sikkert du som er så klok og kjekk Anonymous poster hash: 19f38...6cd Ok. Men hvorfor sier du at jeg blir tvunget til å være her? Mener du at jeg ikke burde være her fordi idiotiske anonyme slenger dritt til meg fordi de tåler å høre andres meninger (rett fra levra, ikke pakket inn i bomull). Jeg bryr meg fint lite om oppgulpet du kommer med når jeg svarer i en tråd, du gjør det antagelig fordi jeg har sagt at ungene mine sov natten gjennom fra de var 6-8 uker gamle. (Akkurat den var veldig vanskelig å svelge for visse anonyme, for det går jo ikke an å ha en invirkning på slikt. ) Oppretter jeg en tråd hvor jeg lurer på noe så bryr jeg meg om svarene (ellers hadde jeg ikke spurt). Det finnes jo greie folk her også. Som skriver med nick og som tør å stå for det de sier.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Dette er garantert "sint naken biltyv"eller "ADHD mamma" eller kanskje "lillehi" Anonymous poster hash: 607cc...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå