Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Ja, jeg snakker om ansiktsfargen til Frøken Heitmann. Det siste innlegget der.... Speachless. Sammen med ungene ser det jo brutalt ut. Og nei, jeg er ikke henne. http://rannveigheitmann.blogg.no/ Anonymous poster hash: e2656...677
Gustav Klitt Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Aaaaaargh jeg klarer ikke å la være!! Trøster meg med at det er som å betale for å se på performance art! Værsågod, Rannveig, et klikk fra meg.
beibilykke Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Fyttigrisen. Ser jo helt jævlig ut for å si det mildt...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Synes faktisk ganske synd på henne nå. Virker ikke som ting er så lett for tiden. Anonymous poster hash: f6be2...f1c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Måtte se jeg også - filler`n Anonymous poster hash: 44666...92e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Hva er problemet? Anonymous poster hash: d8be0...c72
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Hun ser ut som om hun har smurt skokrem i ansiktet.. Slik de gjorde i gamledager for å spille "neger" på teater 😱. Anonymous poster hash: c639d...66c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Hun ser ut som om hun har smurt skokrem i ansiktet.. Slik de gjorde i gamledager for å spille "neger" på teater . Anonymous poster hash: c639d...66c Føler du deg bedre nå? Legg ut et bilde av deg selv, så skal jeg finne noe å hakke på.. Anonymous poster hash: d8be0...c72
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Du er en mobber HI! Anonymous poster hash: 23aa9...d2a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 Stakkars jente hun gjør så godt hun kan Anonymous poster hash: d1273...918
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Selv om hun gjør så godt hun kan så kan hun da vel se seg i speilet og se at det går ann å tone litt ned på brunkremen?!? Anonymous poster hash: 39005...b0a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Forhåpentligvis kler hun på seg litt og begrenser sminken når hun blir et par år eldre. Hun ser faktisk ganske nydelig ut når hun er normalt sminket. Anonymous poster hash: ad967...7ce
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Omg... Også den røde kjolen.. Anonymous poster hash: 5894a...0e0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Hun ser ut som om hun har smurt skokrem i ansiktet.. Slik de gjorde i gamledager for å spille "neger" på teater . Anonymous poster hash: c639d...66c Føler du deg bedre nå? Legg ut et bilde av deg selv, så skal jeg finne noe å hakke på.. Anonymous poster hash: d8be0...c72 Neida, det gjør du nok ikke. Jeg er smellvakker om enn noe blek Anonymous poster hash: c639d...66c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Så... Nå fikk du meg til å klikke meg inn på bloggen hennes også. Hun ser ikke særlig smart ut på de siste bildene, nei. Så scrolla jeg litt nedover og fant bl.a. dette: Dette er egentlig noe jeg har tenkt på ganske lenge, i og med at jeg faktisk mottar direkte drittslenging hver eneste dag. Egentlig er jeg flink til å se forbi slikt, men noen ganger blir det rett og slett for mye, tilogmed for meg. Så hva er det egentlig jeg gjør som tilsier at jeg fortjener å bli rakket ned på, uansett hva jeg foretar meg? Uansett hva jeg sier, skriver eller gjør, vil det alltid bli feil for noen. Stakkars jente... Det er på tide at noen får henne til å forstå at man kanskje bør oppføre seg som et voksent menneske før man uttaler seg om alt mulig. Skulle jeg gitt henne et råd, så ville det vært å legge ned bloggen, vokse opp og skaffe seg litt vett. Anonymous poster hash: 1bc8a...700
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 Så... Nå fikk du meg til å klikke meg inn på bloggen hennes også. Hun ser ikke særlig smart ut på de siste bildene, nei. Så scrolla jeg litt nedover og fant bl.a. dette: Dette er egentlig noe jeg har tenkt på ganske lenge, i og med at jeg faktisk mottar direkte drittslenging hver eneste dag. Egentlig er jeg flink til å se forbi slikt, men noen ganger blir det rett og slett for mye, tilogmed for meg. Så hva er det egentlig jeg gjør som tilsier at jeg fortjener å bli rakket ned på, uansett hva jeg foretar meg? Uansett hva jeg sier, skriver eller gjør, vil det alltid bli feil for noen. Stakkars jente... Det er på tide at noen får henne til å forstå at man kanskje bør oppføre seg som et voksent menneske før man uttaler seg om alt mulig. Skulle jeg gitt henne et råd, så ville det vært å legge ned bloggen, vokse opp og skaffe seg litt vett. Anonymous poster hash: 1bc8a...700 Hva mener du egentlig? At hun SER dum ut, så derfor bør hun se til å bli voksen?? Anonymous poster hash: 05c9b...b5f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 Hun er jo sponset av "Brun og Blid", altså tar hun gratis sol. Blir litt for mange timer i den solsenga gjennom vinteren..... Anonymous poster hash: 4292a...566
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Ikke noe som malingt melanom i ung alder. Litt sol er pent, men ikke til du blir oransje. Anonymous poster hash: bd9a9...7c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Ikke rart man sliter med mobbing på skolen. Barn lærer fra sine foreldre! Dere er grusomme! Anonymous poster hash: 4baea...dfa
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 Hun ser nå ut som hun alltid har gjort. Men det så ut som ungene var veldig dårlig kledd! Anonymous poster hash: 08d12...1f1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #21 Skrevet 13. januar 2015 21 år??😱 Hun så ut som hun var mye eldre. Anonymous poster hash: 6830e...4fe
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 Slutt da, folkens! Om noen skal dytte FF av bloggtronen er det vel ikke denne dama!? Anonymous poster hash: c929a...d49
JessicaM50 Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 Håper jeg aldri sitter å mobber kvinner som til og med er yngre enn meg selv når jeg blir like gammel som dere er. Tragisk.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Er dere stolte av å sparke noen som ligger nede? Anonymous poster hash: f6be2...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå