Gå til innhold

At hun ikke ser hvor fullstendig malplassert det ser ut!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg snakker om ansiktsfargen til Frøken Heitmann. 

Det siste innlegget der.... Speachless. Sammen med ungene ser det jo brutalt ut. 

 

Og nei, jeg er ikke henne. 

 

 

http://rannveigheitmann.blogg.no/



Anonymous poster hash: e2656...677
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaaargh jeg klarer ikke å la være!! Trøster meg med at det er som å betale for å se på performance art! Værsågod, Rannveig, et klikk fra meg.

Skrevet

Fyttigrisen. Ser jo helt jævlig ut for å si det mildt...

Skrevet

Synes faktisk ganske synd på henne nå. Virker ikke som ting er så lett for tiden.

 

Anonymous poster hash: f6be2...f1c

Skrevet

Måtte se jeg også - filler`n :unsure:



Anonymous poster hash: 44666...92e
Skrevet

Hva er problemet?

 

Anonymous poster hash: d8be0...c72

Skrevet

Hun ser ut som om hun har smurt skokrem i ansiktet.. Slik de gjorde i gamledager for å spille "neger" på teater 😱.

 

Anonymous poster hash: c639d...66c

Skrevet

Hun ser ut som om hun har smurt skokrem i ansiktet.. Slik de gjorde i gamledager for å spille "neger" på teater . Anonymous poster hash: c639d...66c

Føler du deg bedre nå? Legg ut et bilde av deg selv, så skal jeg finne noe å hakke på..

 

Anonymous poster hash: d8be0...c72

Skrevet

Du er en mobber HI!

 

Anonymous poster hash: 23aa9...d2a

Skrevet

Stakkars jente hun gjør så godt hun kan

 

Anonymous poster hash: d1273...918

Skrevet

Selv om hun gjør så godt hun kan så kan hun da vel se seg i speilet og se at det går ann å tone litt ned på brunkremen?!? 



Anonymous poster hash: 39005...b0a
Skrevet

Forhåpentligvis kler hun på seg litt og begrenser sminken når hun blir et par år eldre.

Hun ser faktisk ganske nydelig ut når hun er normalt sminket. 

 



Anonymous poster hash: ad967...7ce
Skrevet

Omg... Også den røde kjolen..

 

Anonymous poster hash: 5894a...0e0

Skrevet

 

Hun ser ut som om hun har smurt skokrem i ansiktet.. Slik de gjorde i gamledager for å spille "neger" på teater . Anonymous poster hash: c639d...66c

Føler du deg bedre nå? Legg ut et bilde av deg selv, så skal jeg finne noe å hakke på..

 

Anonymous poster hash: d8be0...c72

Neida, det gjør du nok ikke. Jeg er smellvakker om enn noe blek ;)

 

 

Anonymous poster hash: c639d...66c

Skrevet

Så... Nå fikk du meg til å klikke meg inn på bloggen hennes også. Hun ser ikke særlig smart ut på de siste bildene, nei.

 

Så scrolla jeg litt nedover og fant bl.a. dette: 

Dette er egentlig noe jeg har tenkt på ganske lenge, i og med at jeg faktisk mottar direkte drittslenging hver eneste dag. Egentlig er jeg flink til å se forbi slikt, men noen ganger blir det rett og slett for mye, tilogmed for meg. 

Så hva er det egentlig jeg gjør som tilsier at jeg fortjener å bli rakket ned på, uansett hva jeg foretar meg? Uansett hva jeg sier, skriver eller gjør, vil det alltid bli feil for noen.

Stakkars jente... Det er på tide at noen får henne til å forstå at man kanskje bør oppføre seg som et voksent menneske før man uttaler seg om alt mulig. Skulle jeg gitt henne et råd, så ville det vært å legge ned bloggen, vokse opp og skaffe seg litt vett. 



Anonymous poster hash: 1bc8a...700
Skrevet

Så... Nå fikk du meg til å klikke meg inn på bloggen hennes også. Hun ser ikke særlig smart ut på de siste bildene, nei. Så scrolla jeg litt nedover og fant bl.a. dette: 

Dette er egentlig noe jeg har tenkt på ganske lenge, i og med at jeg faktisk mottar direkte drittslenging hver eneste dag. Egentlig er jeg flink til å se forbi slikt, men noen ganger blir det rett og slett for mye, tilogmed for meg. 

Så hva er det egentlig jeg gjør som tilsier at jeg fortjener å bli rakket ned på, uansett hva jeg foretar meg? Uansett hva jeg sier, skriver eller gjør, vil det alltid bli feil for noen.

Stakkars jente... Det er på tide at noen får henne til å forstå at man kanskje bør oppføre seg som et voksent menneske før man uttaler seg om alt mulig. Skulle jeg gitt henne et råd, så ville det vært å legge ned bloggen, vokse opp og skaffe seg litt vett.  Anonymous poster hash: 1bc8a...700

Hva mener du egentlig? At hun SER dum ut, så derfor bør hun se til å bli voksen??

 

 

Anonymous poster hash: 05c9b...b5f

Skrevet

Hun er jo sponset av "Brun og Blid", altså tar hun gratis sol. Blir litt for mange timer i den solsenga gjennom vinteren.....



Anonymous poster hash: 4292a...566
Skrevet

Ikke noe som malingt melanom i ung alder. Litt sol er pent, men ikke til du blir oransje.

 

Anonymous poster hash: bd9a9...7c2

Skrevet

Ikke rart man sliter med mobbing på skolen. Barn lærer fra sine foreldre! Dere er grusomme!

 

Anonymous poster hash: 4baea...dfa

Skrevet

Hun ser nå ut som hun alltid har gjort. Men det så ut som ungene var veldig dårlig kledd! 



Anonymous poster hash: 08d12...1f1
Skrevet

21 år??😱

Hun så ut som hun var mye eldre.

 

Anonymous poster hash: 6830e...4fe

Skrevet

Slutt da, folkens! Om noen skal dytte FF av bloggtronen er det vel ikke denne dama!?



Anonymous poster hash: c929a...d49
Skrevet

Håper jeg aldri sitter å mobber kvinner som til og med er yngre enn meg selv når jeg blir like gammel som dere er. Tragisk.

Skrevet

Er dere stolte av å sparke noen som ligger nede?



Anonymous poster hash: f6be2...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...