Gå til innhold

Hva skjer med meg? Utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne som har vært gift i 4 år og har et barn. Skal vel være den første til å innrømme at forholdet ikke har vært det beste siden minstemann kom til verden for 3 år siden. Takler ikke at mannen tar i meg og alt ved han irriterer meg. Ikke har vi felles intresser heller. OG at det viser seg nå at han tatt opp kredittgjeld bak min rygg :( Dette gjør igjen at jeg får mindre følelser for han. Sukk!!

Er glad i han på en måte, og vil helst leve et lykkelig familieliv. Men så har det seg at jeg har fått god kontakt med en på instagram, som igjen har tatt kontakt på facebook. Og jeg har falt for han. Dette er en fortvilende situasjon for meg, siden dette taler imot mine verdier og prinsipper. Har lyst til å treffe han når han kommer i land om noen uker. Så hva gjør jeg?

Føler at vi har mye til felles og at han er ikke helt ukjent siden han har vært langt ute i den perifere vennekretsen min.

Anonymous poster hash: 56ce8...3a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, men hvis ekteskapet ditt er så dårlig som du påstår, så er det vel kanskje best for dere begge at dere går fra hverandre. Hvis du er bittelitt smart, så lar du i alle fall være å innlede noe forhold til noen annen så lenge du er gift.

Anonymous poster hash: 04a51...f86

Skrevet

Ja så klart. Har selv blitt bedratt og det var ikke noe hyggelig. Hittil så har vi kun chattet og har planer om en kopp kaffe når han andre kommer hjem. Bare for å se om vi synes det er like stas in real life :)

Skrevet

Det aller første du må gjøre er å ta tak i det økonomiske slik at du ikke blir sittende med gjeld pga. mannen din!

Få ham med til fvk og ev. også økonomisk rådgiver.

Hvorfor har han tatt opp denne gjelden?

Tenk også på hva det gjør med ham hvis han merker at du ikke takler at han tar på deg hver gang han vil være nær deg.

Å hoppe på en annen mann uten å rydde opp hjemme vil bare komplisere livet ditt. Ikke blir hjemmesituasjonen bedre av det, og om den andre mannen skulle være riktigere for deg så ødelegger du så mye med å starte det på helt feil måte.

Ta tak i livet ditt og familien din - ikke la være å gjøre noe med det.

Ikke flykt fra problemene dine med en elsker. Eller ønsker du egentlig å bli oppdaget slik at det kan bli slutt med mannen?

Det er trist å ha vært gift i fire år og at du ikke har orket at mannen kommer nær deg i tre av disse årene. Trist både for deg og mannen!

Dere har et barn sammen - ta ansvar og rydd opp, enten rydd opp i forholdet slik at dere kan få det godt igjen som en familie, eller rydd opp og gå fra ham før du innleder noe nytt.

Anonymous poster hash: f29cd...bfc
Skrevet

Ja så klart. Har selv blitt bedratt og det var ikke noe hyggelig. Hittil så har vi kun chattet og har planer om en kopp kaffe når han andre kommer hjem. Bare for å se om vi synes det er like stas in real life :)

Det er feil rekkefølge å ta ting på.

Ta tak i forholdet du er i hjemme før du møter en ny mann for "å se om vi synes det er like stas in real life"....

Anonymous poster hash: f29cd...bfc

Skrevet

Han har ikke villet fortelle så mye ang gjelden men det er kortypegjeld ala 20.000 her og 30.000 der. Aner absolutt ikke hva han kan brukt dette til! Jeg selv har ingen type gjeld, unntatt en kreditt på Mastercard 50K som ikke er benyttet.

Hvor kan jeg ringe å sjekke om det ikke er tatt opp lån på meg?

Vi har forresten vært sammen i 6 år og var kjempeforelsket 24/7, men noe forandret seg under graviditeten dessverre. Får nok bestille en time hos FVK i morgen og slepe han dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...