Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Hjelp! Hva gjør jeg? Jenten på 2,5 år slår etter sin 8 mnd gamle bror. I sted fikk jeg selv et hardt slag i ansiktet. Jeg prøver å ta henne inntil meg og si at hun ikke må slå, det gjør vondt etc, men da blir hun bare mer egget opp og slår mer..noen råd? Anonymous poster hash: 9614c...b44
klg,2 boys now:) Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Avvis henne snu ryggen til hun og evt kos med lillebror.hvis ikke vil hun få oppmerksomhet for uønsket adferd og hun vil fortsette
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Avvis handlingen, dvs, snu ryggen til barnet, evt gå vekk så hun ikke får til å slå deg, og inviter henne igjen når hun ikke slår. Vis at det ikke er barnet du avviser, men handlingen. Når du tar henne inntil deg oppnår hun det hun vil, nemlig oppmerksomhet. Hun må lære seg at det er andre måter å få oppmerksomhet på, og du må fokusere på å rose de gode tingene hun gjør. Anonymous poster hash: d4ff8...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå