Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 6 åringen og en venn kom akkurat hjem fra skolen, og var storfornøyde. De hadde nemlig møtt en snill mann på veien, som hadde gitt dem hver sin blanke "kongekrone" i plast. Disse hadde han hatt mange av i lastebilen sin visst. Jeg kikket på det, og det er noe sånne luktegreier, og disse ungene har fått er brukte selv om han hadde eskene til dem. Jeg kjenner alarmklokkene ule her - dette er en skolevei med mange barn. Såklart kan hende det rett og slett var en snill mann som så at ungene kikket på de blanke kronene han hadde stående i bilen. Men hvis ikke ? Jeg spurte om han hadde gjort noe med dem - men da så de bare rart på meg så det er utelukket. Hva hadde dere gjort? Litt rådvill her kjenner jeg. Anonymous poster hash: 6acd8...bdb
Chl85 Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Høyst sannsynlig noen som prøvde å være litt grei Men dette er en YPPERLIG anledning til å ta opp dette med at man ikke skal ta i mot noe fra fremmede, eller bli med noen fremmede bort til bilen deres ,osv.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Ja, ungene var jo i fyr og flamme over denne greie mannen. Huff, egentlig litt fælt at jeg blir på vakt med en gang jeg hører om noe sånt. Vi har hatt den alvorlige samtalen flere ganger, om å aldri ta imot noe fra fremmede etc. Og forklart at det finnes slemme voksne som kan finne på å lokke med hundevalper, godteri og alt mulig for å få barna med seg. Jada, jada mamma jeg VET det. Men dette var jo bare noen gullkroner i en lastebil så det kan visst ikke sammenlignes ifølge min sønn. Anonymous poster hash: 6acd8...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå