Gå til innhold

Hva gjør jeg? Slår opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste har barn og ekteskap bak seg. Jeg sliter noe helt vannvittig med sjalusi ovenfor hans fortid.

Ingen spesiell grunn, han erklærer ofte sin kjærlighet til meg, men jeg "hater" at vi ikke traff hverandre før, at han fikk barn med henne; giftet seg....ALT dette jeg ikke fikk.

Har barn og dårlig forhold selv bak meg. Kjæresten min sier at om han skal gifte seg igjen så skal han være sikker (sa han var ung og dum) sist gang. Jeg håper jo jeg er den rette for han men nå ødelegger jeg alt fordi jeg er blitt psykisk deprimert og alt jeg tenker på er alt de delte; minner, barn osv. Piner meg selv å leter etter bilder på fb, instagram etc...huff huff. Ikke vil han ha flere barn heller. Jeg vil gifte meg å få barn. Vi har vært sammen i 13 mnd

Jeg kommer til å skyve bort mannen jeg elsker fordi jeg krever sykt med oppmerksomhet og jeg tror han er sliten...

Jeg er nok en av de få damene en mann aldri kan leve med. Huff jeg er så mislykket.

Anonymous poster hash: 2838d...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm dette er ikke et godt utgangspunkt. Du er unødvendig sjalu, men det verste er jo at dere ikke vil det samme. Du ønsker giftemål og egne barn, sistnevnte vil ikke han. DER er grunnen til at du bør gå. Finn deg en annen mann med samme utgangspunkt som du. En uten familie fra før må da gå an å finne :-)

Anonymous poster hash: 4ec38...f33

Skrevet

Finn ut hvem du selv er, bli glad i deg selv, og DERETTER er du klar for et godt, balansert forhold.

Klem,

Anonymous poster hash: cbb63...8ca
Skrevet

Han vil gifte seg. Ikke flere barn vil han ha.

Skrevet

Jepp jeg bør gå...for alles skyld

Skrevet

Dersom du vil ha barn, ville jeg ha gått om det var meg.......

Anonymous poster hash: 734c9...894

Skrevet

Ikke så jævlig lett. Første mannen jeg elsker men ja jeg vet😓😓😓

Skrevet

Skjønner jo at du elsker ham, men du skal være elsket tilbake også. Han burde skjønne at du vil ha egne barn dersom du ikke har noen fra før du også. Hvis han oppriktig elsker deg så vil han gi deg den lykken det er å oppleve å bli mor.

Skrevet

Vi har 2 barn hver. Han sier 5 er for mange...

Han sier han elsker meg ofte og har vist det også i form av brev etc. Men ja...

Skrevet

Det har jeg sagt også at vil man ikke gi et barn til den man elsker? Han mener det har ingenting med å elske noen men kapasitet og praktisk med 5 barn. Så jeg er så forvirret at jeg ikke vil noe.

HI

Skrevet

Vi har 2 barn hver. Han sier 5 er for mange...

Han sier han elsker meg ofte og har vist det også i form av brev etc. Men ja...

WHAT? Er det mulig?

Du kan ikke være videre smart som ødelegger et forhold med sjalusi og barneønske når du selv har barn og fortid? ??

Anonymous poster hash: 4ec38...f33

Skrevet

Jeg er vel ikke så sikker på meg selv da. Takk for komplimentet:(

Skrevet

Den eneste grunnen til å gjøre det slutt må jo være at du ønsker barn og ikke han. Det er jo en veldig viktig grunn du bør tenke godt over.

Ellers er det normalt å bli sjalu pga sånne ting som du nevner, men du må liksom tenke litt logisk for å få bort de følelsene.

Du kan jo prøve å se det fra hans side. Hvordan det ville vært om han hadde vært veldig sjalu på din tidligere kjæreste/samboer, som du ikke har noen følelser for lenger, hvor merkelig det ville vært. Du tenker jo ikke på dine tidligere exer eller har følelser for dem lenger, ville det ikke føles kjipt om mannen din hele tiden snakket om dem og var sjalu på dem?

Han sier jo selv han valgte feil i ung alder, det blir jo som om du dømmer ham for de feilene han gjorde. Han har valgt å være med deg, det er deg han elsker, ellers ville han jo fortsatt vært sammen med exen, ikke sant?

De passet ikke sammen og det ble slutt for en grunn.

Nå ser han fremover, på en framtid med deg.

Anonymous poster hash: b7548...fd8
Skrevet

Joda, sant nok...jeg vet det.

Jeg ønsker sterkt et barn med han i fremtiden, samtidig synes jeg også 5 barn er for mye...men tanken på å aldri få et barn med en mann jeg elsker er tøff...

HI

Skrevet

Det har jeg sagt også at vil man ikke gi et barn til den man elsker? Han mener det har ingenting med å elske noen men kapasitet og praktisk med 5 barn. Så jeg er så forvirret at jeg ikke vil noe.

HIAnonymous poster hash: 2838d...dc4

Jeg er FULLSTENDIG enig med ham, hi!

Dere har 4 barn tilsammen. Siden dere ikke har vært sammen i mer enn 1 år så regner jeg med dere har hatt litt "alenetid" med egne barn og ikke hatt alle 4 samtidig i årevis. For tro meg, det er STOR forskjell på å ha 4 barn, for ikke å snakke om 5, enn 2 av gangen.

De skal følges opp, på alle måter, og det krever tid og penger.

Og en ting til.. Man kan gå igjennom et liv å "elske" mange menn. Det betyr ikke at man MÅ få et barn med hver av dem..

Vær heller glad for at dere er sammen, ikke støt ham vekk, og ikke mas på ham. Det er slik han føler det nå, men det kan være han ombestemmer seg med tiden. Men det finner du aldri ut om han forlater deg før den tid fordi du "gnåler"..

Anonymous poster hash: 30b5e...6b8

Skrevet

Det høres logisk ut det du sier. Vi har som sagt 4 barn som vi har 50% og 70% av tiden. Vi nyter alenetiden...Jeg er bare sjalu på at kommer til å ha et bånd med sin eks resten av livet:( Jeg er på vei å skyve han bort dessverre, derfor jeg tror det er best jeg slår opp så kan han finne en annen eller slippe leve med meg.

Hi

Skrevet

Jeg vil gi deg ett råd, fra en som har vært i samme situasjon: for all del, ikke ta noen avgjørelse på dette mens du er deprimert. Beslutningsgrunnlaget ditt er ikke riktig nå når tankene dine bare er negative. Du vil kanskje komme til å angre senere. Det du derimot bør gjøre er å få snakket med noen om sjalusien din. Den bunner tydeligvis i egen usikkerhet, og det er det du må jobbe med nå. Kom deg til psykolog, jente!

Anonymous poster hash: b9c22...35a

Skrevet

Ja jeg vet...Går til psykolog 2 ganger per måned. Er blitt skikkelig deprimert den siste tiden. Dagene består av unger å sove hele dagen mens de er borte:(

Hi

Skrevet

Nå har han sikkert dumpet meg. Han er nok lei av sms og mas, ustabilitet og min depresjon. Jaja der røyk den mannen. Herregud vil bare forsvinne jeg.

Han svarer ikke på sms

Skrevet

Hva har skjedd med å være takknemlig for det man har? Du har 2 barn selv, og 2 bonusbarn. 4 velsignelser! I tillegg har du en mann som sier han elsker deg. Er ikke det fantastisk?!

Så vil du ødelegge det fordi han har en fortid? Vi har alle en fortid! Hvilken garanti har du for at neste mann du elsker blir "bedre"? Det er ikke engang sikkert du finner en ny mann som elsker deg!

Er det noe annet som plager deg, eller er det bare sjalusien? For da må du jobbe aktivt med den. Det er du som velger å ødelegge for deg selv nå.

Skrevet

Helt ærlig, jeg tror du har godt av å være alene litt og ha tid til bare deg selv. Har ingenting med at han ikke elsker deg å gjøre, men du får ikke nok. Dette høres rett og slett ikke bra ut fra din side. Han har en fortid, men det har du også. Jeg hadde forstått det om du ikke hadde noen barn selv, men det har du. Kanskje det er mer enn nok å ta vare på de barna dere har til sammen? Har ikke du et bånd til din eks på samme måte som han har med sin? 

Anonymous poster hash: 6a1f9...e04
Skrevet

Jeg har en ødelagt barndom pga av mobbing. Jeg har relasjons vansker og store tillitsproblemer til mennesker. Prøve å jobbe med det men det:( Hi

Skrevet

Du høres utrolig slitsom ut. Skjønner at du naver i tillegg? 

Anonymous poster hash: 01a38...2f4
Skrevet

Bånd og bånd. Ingen av oss elsket våre ekser. Var 19 år begge 2 da vi fikk barn med noen andre. Men bånde er jo barna ja....jeg er sjalu. Ikke han.

Skrevet

Naver? Ja går på AAP, men har frem til nylig jobbet 50% også. Poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...