Marriet Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Har arva en vaskemaskin fra nitten pil og bue. Den har funka fint/greit nok fram til nå, men jeg trenger den til å funke litt lenger!!! Maskina virker som en klokke, men det lekker vann! Masse. Jeg sitter på badet nå og skal følge med på hvor vannet kommer ut, har satt på ny maskin. Har rensa det filteret, men det rant ikke noe vann ut der i fra. Noen som har en anelse? Kan jeg redde gode gamle zanussi?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Pakningen rundt døra? Var døra ordentlig stengt? Slangefestet bak? Eller utløpet der slangen tømmes? Anonymous poster hash: 1d46a...b74
Marriet Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2015 Den starter ikke hvis døra ikke er skikkelig igjen. Jeg sjekka at slangen bak var godt oppi utløpet, mulig utløpet er tett? Eller at selve slangen bak lekker. Jeg har benka meg til her nå og skal følge med på hvor detta mystiske vannet siver ut. Slangefestet hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men det virker logisk! Takk skal du ha
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Min har vært halvdød ett års tid... Hopper bortover og spyr ut vann.. Men tøyet blir rent... Spennende å se hvor lenge denne dødsdansen varer😊
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Håper d var til hjelp! Lykke til med "oppklaringen" Anonymous poster hash: 1d46a...b74
Marriet Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2015 Min har vært halvdød ett års tid... Hopper bortover og spyr ut vann.. Men tøyet blir rent... Spennende å se hvor lenge denne dødsdansen varer Min har heldigvis ikke begynt å danse enda, så da er det kanskje håp
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Min har vært halvdød ett års tid... Hopper bortover og spyr ut vann.. Men tøyet blir rent... Spennende å se hvor lenge denne dødsdansen varerMin har heldigvis ikke begynt å danse enda, så da er det kanskje håp Da er det håp😜
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker også😊
Marriet Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2015 Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker også Men hva er det de streiker for? Høyere lønn? Det får da var grenser til griskhet.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker ogsåMen hva er det de streiker for? Høyere lønn? Det får da var grenser til griskhet. Hm.... Mer kontakt med husfruen tenker jeg... Og kjøleskapet mindre😜
Marriet Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2015 Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker ogsåMen hva er det de streiker for? Høyere lønn? Det får da var grenser til griskhet.Hm.... Mer kontakt med husfruen tenker jeg... Og kjøleskapet mindre😜 Det forklarer hvert fall hvorfor vaskemaskina er opprørt! Vi har jo vært en mnd på juleferie!
Marriet Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2015 Jeg fant lekkasjen Det er ikke maskina, men ene leddet i utløpsrøret. Juhuuuu da er det håp
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Jeg fant lekkasjen Det er ikke maskina, men ene leddet i utløpsrøret. Juhuuuu da er det håp Frøken fix it☺️
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Haha, leste overskriften bare, og trodde det var Lillehi som var ute på tiggertokt igjen. Anonymous poster hash: bcc83...68f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Haha, leste overskriften bare, og trodde det var Lillehi som var ute på tiggertokt igjen. Anonymous poster hash: bcc83...68f Du måtte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå