Gå til innhold

Streiker vaskemaskina nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har arva en vaskemaskin fra nitten pil og bue. Den har funka fint/greit nok fram til nå, men jeg trenger den til å funke litt lenger!!!

 

Maskina virker som en klokke, men det lekker vann! Masse. Jeg sitter på badet nå og skal følge med på hvor vannet kommer ut, har satt på ny maskin. Har rensa det filteret, men det rant ikke noe vann ut der i fra.

 

Noen som har en anelse? Kan jeg redde gode gamle zanussi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakningen rundt døra? Var døra ordentlig stengt?

Slangefestet bak? Eller utløpet der slangen tømmes?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1d46a...b74

Skrevet

Den starter ikke hvis døra ikke er skikkelig igjen.

Jeg sjekka at slangen bak var godt oppi utløpet, mulig utløpet er tett? Eller at selve slangen bak lekker. Jeg har benka meg til her nå og skal følge med på hvor detta mystiske vannet siver ut. Slangefestet hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men det virker logisk! Takk skal du ha :D

Skrevet

Min har vært halvdød ett års tid... Hopper bortover og spyr ut vann.. Men tøyet blir rent... Spennende å se hvor lenge denne dødsdansen varer😊

Skrevet

Håper d var til hjelp!

Lykke til med "oppklaringen" ;)

 

Anonymous poster hash: 1d46a...b74

Skrevet

Min har vært halvdød ett års tid... Hopper bortover og spyr ut vann.. Men tøyet blir rent... Spennende å se hvor lenge denne dødsdansen varer

Min har heldigvis ikke begynt å danse enda, så da er det kanskje håp :P

Skrevet

 

Min har vært halvdød ett års tid... Hopper bortover og spyr ut vann.. Men tøyet blir rent... Spennende å se hvor lenge denne dødsdansen varer

Min har heldigvis ikke begynt å danse enda, så da er det kanskje håp :P

Da er det håp😜

Skrevet

Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker også😊

Skrevet

Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker også

Men hva er det de streiker for? Høyere lønn? Det får da var grenser til griskhet.

Skrevet

 

Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker også

Men hva er det de streiker for? Høyere lønn? Det får da var grenser til griskhet.

Hm.... Mer kontakt med husfruen tenker jeg... Og kjøleskapet mindre😜

Skrevet

 

 

Her gikk vAskemaskina i streik sammen med kjøleskapet og komfyren.. De 2 andre døde , så forvent de andre streiker også

Men hva er det de streiker for? Høyere lønn? Det får da var grenser til griskhet.
Hm.... Mer kontakt med husfruen tenker jeg... Og kjøleskapet mindre😜

 

Det forklarer hvert fall hvorfor vaskemaskina er opprørt! Vi har jo vært en mnd på juleferie!

Skrevet

Jeg fant lekkasjen :D

Det er ikke maskina, men ene leddet i utløpsrøret. Juhuuuu :D da er det håp :D

Skrevet

Jeg fant lekkasjen :D

Det er ikke maskina, men ene leddet i utløpsrøret. Juhuuuu :D da er det håp :D

Frøken fix it☺️
Skrevet

Haha, leste overskriften bare, og trodde det var Lillehi som var ute på tiggertokt igjen.



Anonymous poster hash: bcc83...68f
Skrevet

 

Haha, leste overskriften bare, og trodde det var Lillehi som var ute på tiggertokt igjen.

 

Anonymous poster hash: bcc83...68f

Du måtte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...