Gå til innhold

Å, hvilken lettelse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i et internasjonal organisasjon og er en av få ved den norske avdelingen. Jeg har mange spennende oppgaver, men det er én oppgave jeg må gjennom en gang hvert år som jeg hater. Har forsøkt og forsøkt å finne metoder for å gjøre den enklere, mindre tungvint, har undersøkt om det er mulig at de gjør den fra hovedkontoret, osv. osv, men ingenting har vært mulig - har måtte streve og kave og slite med den hvert år, på den samme middeladerske måten.

Og så nå, helt ut av det blå, kommer det en mail fra en kollega i et av de andre landene, der han spør om ikke han bare kan ta over denne oppgaven? HURRA!!!!!! JO, det kan du!!!!! Jeg aner ikke hvordan det plutselig går an at det gjøres derfra likevel, men det tenker jeg ikke å sprørre om! Sender over dritten med det samme!

Tenk at noe så problematisk og besværlig bare kan løse seg sånn rett ut av luften!

Andre som har kjedelige, irriterende arbeidsoppgaver (i tillegg til de gode)?

Anonymous poster hash: 86286...fd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jobber med noe helt annet enn deg, og kanskje min oppgave virker litt rar  forhold til deg.. Men jeg hater! sengevasken! Jobber på ett sykehjem, og annen hver uke må senger (hele sengen + skifte sengetøy) vaskes, og vi må vaske alle overflater pluss pynt på pas rom.

Jeg syns det er dørgende kjedelig, det tar tid, og det blir alltid kluss med meg og sengetøy, ender med at dynen er vrdd inn, og jeg må starte på nytt igjen.. Hater å skifte på egen seng og, og tvinger meg selv tl det hver uke...

Gi meg heller 10 dobesøk og pas med heftige bleier enn sengevask!

Anonymous poster hash: 61bec...db9
Skrevet

Nei egentlig ikke... Driver et lite firma sammen med mannen, og det eneste jeg virkelig misliker er regnskap, fakturering og sånne ting. Men det tar han seg av. :D

Anonymous poster hash: 1fd3e...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...