Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Først: går på blodfortynnende medisin. Jeg sliter med migrene, og tror det er det jeg har idag. Litt svimmel og har vondt i hodet, migreneaktige smerter. Føler meg litt dårlig. Har vært kvalm i endel dager, kan man være det før migrenen slår ut? Uansett, i natt fikk jeg vondt i setemuskelen da jeg prøvde å sove. Det gikk over raskt. Så etter noen min fikk jeg vondt i hjertet i 3-4 sekunder. Og noen min etter, fikk jeg vondt i hodet. Sikkert tilfeldig, men tenkte at jeg kom til å dø eller noe det skal ifølge legen min være fysisk umulig at en blodpropp kommer seg til hjernen fra f.eks benet (siden den stopper i lungene pga små blodårer), men jeg tenkte mitt i natt. Men det skal vel ikke gå an når man går på riktig dose blodfortynnende heller.. ? Anonymous poster hash: 91224...442
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 En blodpropp fra bena(eller i venene som er korrekt) går ikke til hodet nei. Det er fysisk umulig! Det er jo to separate blodsystemer, enkelt forklart. Om man får en trombe i en arterie kan det derimot gå til hodet, lite sannsynlig uten spesifikke årsaker. Anonymous poster hash: 8bb1b...dd6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 En blodpropp fra bena(eller i venene som er korrekt) går ikke til hodet nei. Det er fysisk umulig! Det er jo to separate blodsystemer, enkelt forklart. Om man får en trombe i en arterie kan det derimot gå til hodet, lite sannsynlig uten spesifikke årsaker.Anonymous poster hash: 8bb1b...dd6 Jeg vet egentlig det. Men merket at jeg måtte kjenne etter i pusten i allefall, sist jeg fikk LE, fikk jeg vondt i hjertet først husker jeg. Anonymous poster hash: 91224...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå