Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Hei. Jeg fikk barn i april 2014, og overgangsstønaden min går ut i mai 2015. Etter det er det krav om minst 50% aktivitet.Men jeg har barnehageplass og skoleplass fra 18.august. Vil jeg få os i juni og juli, selv om jeg ikke er aktiv før i august? Anonymous poster hash: ddffe...c73
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Det må du søke nav om, det kommer ikke automatisk. Anonymous poster hash: 42251...76b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Ja det vet jeg. Men lurer på om jeg får det godkjent når jeg skal begynne på skole i august. Eller om jeg MÅ være i aktivitet fra mai mnd, for da må jeg finne en løsning nå. Anonymous poster hash: ddffe...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå