Gå til innhold

Overgangsstønad som går ut.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

 

Jeg fikk barn i april 2014, og overgangsstønaden min går ut i mai 2015. Etter det er det krav om minst 50% aktivitet.
Men jeg har barnehageplass og skoleplass fra 18.august. Vil jeg få os i juni og juli, selv om jeg ikke er aktiv før i august? :)

 



Anonymous poster hash: ddffe...c73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du søke nav om, det kommer ikke automatisk.



Anonymous poster hash: 42251...76b
Skrevet

Ja det vet jeg. Men lurer på om jeg får det godkjent når jeg skal begynne på skole i august. Eller om jeg MÅ være i aktivitet fra mai mnd, for da må jeg finne en løsning nå. 

 


Anonymous poster hash: ddffe...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...