Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 I slutten av oktober kjøpte jeg sesongens sko valget falt på IN h2O til 700kr pr stk og nå er de utslitt. Gutta leker mye ute i snøen og er ute 2-3t pr dag, disse skoene var, ifølge dama på skobutikken, superbra, varme, tørre og slitesterke... Vår erfaring er at Reima er for kalde, jeg vil helst kjøpe sorel, mens barna synes de er vonde å ha på. ( Hos 10 åringen er det litt mer stil misstenker jeg, men men ) Jeg har sett på viking sko til dem, men til 900kr paret har jeg rett å slett ikke råd. Finnes det noen ok og varme vintersko til ca 500kr som er varme, tørre og tåler å bli brukt? Anonymous poster hash: 00512...f24
Elsker livet Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 http://www.outnorth.no/treksta/viper-boa-gtx#BlackCharcoal Jeg har bestilt et par av disse med tanke på neste vinter. Barna her er veldig glad i boa-lisser. Du løsner med å trykke ut hjulet og strammer lissene ved å vri på det. Det står at skoene har ullfor og goretex membran. Aner ikke slitestyrken, men er de så gode som de ser ut er de veldig billige.
Elsker livet Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Men var ikke så mange størrelser igjen, blir vel for lite til 10 åringen.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Men var ikke så mange størrelser igjen, blir vel for lite til 10 åringen. Størrelsene passet ikke da de plutselig har fått monsterbein, 36-37 og 38-39!! MEN, takk for tips! Skal se om noen andre har det merket! Anonymous poster hash: 00512...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå