Gå til innhold

De 2 første årene dere var sammen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte sa mannen han elsket deg?

Hvor ofte ble du prioritert først?

Hva har mannen "hjulpet" deg gjennom i livet?

:))

Anonymous poster hash: 2ddab...255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger for dag sa han at han elsket meg. Jeg og han prioriterte hverandre først "hele" tiden. Han har hjulpet meg ut av en dyp depresjon pga traumer i barndommen og tvang meg til å oppsøke hjelp. Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde levd i dag hvis ikke jeg hadde møtt ham :)

Anonymous poster hash: 286f5...b06
Skrevet

- Ofte nok til at jeg vet hun er der for meg og at jeg er kvinnen i hennes liv!

- Jeg blir prioritert først i de situasjonene som betyr noe. Vi er enige om at man har lov til å prioritere hobbyer og venner når man har behov for det. 

- Hun har hjulpet meg på tunge dager, støttet meg i vanskelige avgjørelser og tar tak når hun ser jeg ikke klarer. Og jeg er henne evig takknemlig!

Anonymous poster hash: 3282e...95f
Skrevet

Ikke bare de to første årene, men i de 17 årene vi har vært sammen har min mann:

Sagt han elsker meg nesten hver dag.

Prioritert meg først når det har passet, prioritert barna først nesten alltid, hatt omsorg for familie og venner og prioritert dem når det har vært det riktige. Jeg ville aldri hatt en mann som ukritisk alltid prioriterte meg først. Han har også ansvar for sin egen lykke og bør også kunne prioritere seg selv. Jeg er helt i stand til å kommunisere mine behov og kan be om det når jeg trenger å bli prioritert.

Han har hjulpet meg gjennom sykdom, tap og depresjon. Han er vidunderlig.

Anonymous poster hash: d65ff...7dd

Skrevet

Første anonym. Hvordan var forholdet da du led av depresjon? Hvordan støttet han deg? Spennende å lese. Kjenner meg igjen.

Skrevet

Så flotte menn dere har😍 hi

Skrevet

:))

Han sa, og fortsatt sier at han elsker meg/er glad i meg flere ganger om dagen, vi har vært sammen i 3,5 år.

Ble prioritert først sjeldnere enn jeg er nå, og han tar meg mer på alvor og hjelper mer nå. Tror det bedret seg etter en enorm krise for 1,5 år siden da han først distanserte seg totalt fra meg, var ordentlig drittsekk i oppførselen og avsluttet det hele med å være utro med felles venninne. Etter at vi kom oss av sjokket, så ble forholdet bare bedre og bedre. Nå er jeg gravid igjen, og han hjelper meg med mye uten at jeg må spørre. Når jeg prøver å "overta" oppgavene på grunn av dårlig samvittighet får jeg beskjed om at jeg bare har å pelle meg i sofaen og slappe av (har store plager i svangerskapet). Vi fikk nr 1 uplanlagt veldig tidlig i forholdet, og da var han annerledes, hjalp ikke med noen ting, frøs meg ut og prioriterte kompiser. Problemet med ham er at han har vært ungkar og spellemann i nesten 40 år, mens jeg hele tiden har hatt ansvar, forhold, barn, familie. Var sikkert uvant for ham å etablere seg i et ordentlig seriøst forhold, han har også blitt sviktet og bedratt flere ganger før og var skeptisk til mine hensikter med hele forholdet. Nå forstår han hva vi har og setter pris på det, tror at det at han holdt på å miste meg og barna etter utroskapen satt så støkk i ham at han innså hva han holdt på å miste, og hva som egentlig var verdier i livet.

Så vi har egentlig startet omvendt av mange - vi har ikke vært i paradis de 2 første årene, vi har hatt det knalltøft, men ga ikke opp - og resultater høster vi nå :)

Anonymous poster hash: 0ba8c...bed

Skrevet

Vi sier ikke så ofte at vi elsker hverandre, men viser det derimot hele tiden og sier det med andre ord. Han prioriterer meg så ofte det går, etter egne barn selvsagt. Men han er iblant med venner også, og det er jeg glad for. Han støtter meg nå når jeg er deltid sykemeldt og går til behandling hos psykolog. Sier at vi skal komme oss gjennom det sammen etc. Men han får meg alltid til å føle meg bra og i godt humør, så egentlig merker han ikke så mye til den depressive siden min. Jeg prøver å ikke snakke for mye om vonde ting heller.

Anonymous poster hash: 852bb...84a

Skrevet

Tusen takk for kloke svar:)

Hilsen deprimert:( hi

Skrevet

Faren til barna de 2 første årene. Sa ofte at han elsket meg. Jeg ble prioritert først noen ganger, andre ganger ikke. Var vel ikke så mye han hjalp meg med gjennom livet.

Så kjæresten jeg hadde sist. Han sa aldri at han elsket meg, han hadde aldri sagt det til noen. Men han viste det på andre måter. Her og ble jeg prioritert først noen av gangene, andre ganger hans venner. Men var det noe spesielt, så stilte han alltid opp. Han kjempet for meg, viste hvor utrolig mye han brydde seg. Han er vel den mannen som har taklet best at jeg ble grovt misbrukt som barn, barnefar prøvde å ødelegge for oss på mange måter. Men kjæresten min sto ved min side hele veien. Men forholdet endte ganske stygt etter 2 år dessverre.

Og nå finner jeg ingen mann, jeg har nok litt for høye krav til hans personlighet.

Anonymous poster hash: 6f655...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...