xenja Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Lånte bort leiligheten min i 11 dager og når jeg fikk den tilbake kom det frem at de hadde røykt inne. Leiligheten stinker! Hvordan fjerner jeg det? Har ett barn og ett til på vei og må få vekk den jævlige lukten. Vasket sofa og madrassen med tepperens maskin. Alt av tøy holder vi på å vaske. Vasket gulv og vegger og ttk med grønnsåpe. MEN det lukter fremdeles! hjelp
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Skåler med eddik og evt sittonskiver rundt om skal hjelpe
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Skåler med eddik skal hjelpe. Hvis ikke kan du prøve å sette ut skåler med vaniljesukker. Det hjelper også! Anonymous poster hash: e4dc6...238
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Du får et profesjonelt rengjøringsfirma til å vaske ned hele leiligheten og sender regningen til de eklingne du lånte den ut til. Jeg hadde klikket i vinkel. Anonymous poster hash: b94fc...9a5
Luksusdyret Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Du må da forlange at de som har forpestet leiligheten din kommer og vasker for egen regning. Det er ikke du som skal betale for vaskemidler og bruke masse tid på å utbedre skader som andre har forårsaket i din leilighet!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Enig med den over her, lei inn folk til å vaske ned og send regningen til de som røkte inne. Når de på død og liv må røyke inne, så får de ta kostnaden med det. Røyke inne i et hus man har lån som det også bor barn i er bare forkastelig. Hilsen ei som røyker og syns slik oppførsel er respektløst. Anonymous poster hash: db594...d63
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Skåler med eddik. La de stå i tre dager og lukten blir borte. Luft ut en halv time om dagen vis mulig. Anonymous poster hash: 9d14d...d9f
Soon to be mum Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Du får et profesjonelt rengjøringsfirma til å vaske ned hele leiligheten og sender regningen til de eklingne du lånte den ut til. Jeg hadde klikket i vinkel. Anonymous poster hash: b94fc...9a5 Enig!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Lånte bort leiligheten min i 11 dager og når jeg fikk den tilbake kom det frem at de hadde røykt inne. Leiligheten stinker! Hvordan fjerner jeg det? Har ett barn og ett til på vei og må få vekk den jævlige lukten. Vasket sofa og madrassen med tepperens maskin. Alt av tøy holder vi på å vaske. Vasket gulv og vegger og ttk med grønnsåpe. MEN det lukter fremdeles! hjelp Bestille renholdsfirma og sende regningen til de som lånte leiligheten Anonymous poster hash: 852b0...0cc
xenja Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2015 Hehe ja burde vel egentlig bestilt rengjøring fra profesjonelle, men vet ikke om jeg får penger for å gjøre det. Venter på svar fra organisasjonen utleie gikk via. Eddik står ute. Veggene ble vasket med salmiakk i dag, blittt litt bedre men kjenner fremdeles litt lukt. Kanskje jeg burde høre hvor mye det koster å få noen til å vaske leiligheten fra topp til tå. Tror dere at lukten forsvinner da? Skjønner ikke at på så kort tid ble det sååååå mye lukt. Må få bort alt til mini kommer. Hater Røyklukt! Setter ut mer eddik i kveld. Så irritert
Fandens Oldemor Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Hehe ja burde vel egentlig bestilt rengjøring fra profesjonelle, men vet ikke om jeg får penger for å gjøre det. Venter på svar fra organisasjonen utleie gikk via. Eddik står ute. Veggene ble vasket med salmiakk i dag, blittt litt bedre men kjenner fremdeles litt lukt. Kanskje jeg burde høre hvor mye det koster å få noen til å vaske leiligheten fra topp til tå. Tror dere at lukten forsvinner da? Skjønner ikke at på så kort tid ble det sååååå mye lukt. Må få bort alt til mini kommer. Hater Røyklukt! Setter ut mer eddik i kveld. Så irritert Ja, jeg tror lukten forsvinner av grundig vask. Det er jo ikke snakk om at den er "innrøkt" over tid. En gang måtte vi male for å bli kvitt røyklukt, men da hadde de som bodde der før oss røyka inne over flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå