Gå til innhold

Stemmer alltid magefølelsen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk kjæreste, han har ikke gitt meg noen grunn til å ikke stole på ham gjennom de tre årene vi har vært sammen. Likevel har jeg en uggen følelse av at noe ikke stemmer..

 

Kan det skyldes en elendig oppvekst med svikt og misbruk fra alle sider, samt et tidligere ekteskap med løgn og økonomisk utroskap, eller er det noe jeg burde stole på? Magefølelsen altså..

 

Han setter meg først, det vet jeg, og han vil være med meg så ofte det lar seg gjøre, vil heller ha kosekveld med meg enn å dra ut med kompiser (noen ganger må jeg nesten tvinge han til å ta vare på vennene sine :P ).. Den kommer og går denne magefølelsen.. Er jeg bare redd for å bli forlatt? Er jeg bare ute etter å finne grunner til å gjøre det slutt med ham før han forlater meg?

 

Blir så sliten av å gå sånn, med sug i magen.. Noen gode råd?

 

Anonymous poster hash: a1c73...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: a1c73...72e

Skrevet

Tja, min magefølelse stemmer alltid.

Skrevet

Noen ganger må vi bare slippe taket for å vinne noe :-) hva er det verste som kan skje? Regner med de fleste av oss har hatt hjertesorg en gang, da var det bare ikke riktig. Har du det slik med alle du møter? Eller har du kun denne følelsen nå? Våg å nyt det du opplever :-)

 

Anonymous poster hash: 45947...eed

Skrevet

Min har alltid stemt. Jeg er dog litt ekstra var i situasjoner jeg har dårlig erfaring fra fra tidligere. Så jeg har nok sett spøkelser på høylys dag noen ganger.

 

Anonymous poster hash: c06d5...ac7

Skrevet

Jeg tror du ser etter spøkelser ;-) Du er så vandt med å være på vakt, at kroppen forteller deg at noe er feil, når alt er riktig. 

 

Lær deg å slappe av og stole på at du nå endelig har funnet en god mann det er verdt å holde på! :-) 



Anonymous poster hash: fbe97...000
Skrevet

Tror den magefølelsen din handler om frykt. Hvis jeg var deg, ville jeg funnet en profesjonell å snakke med, møte frykten din og finne en måte å ikke la den påvirke deg i det livet du lever nå.

 

Anonymous poster hash: 803cd...6b4

Skrevet

Din magefølelse handler om frykt tipper jeg. Din fortid henter deg "tilbake". Kjenner til problemet dessverre:(

 

Anonymous poster hash: 6c60d...ee5

Skrevet

Jeg har alltid angret bittert de gangene jeg ikke har fulgt magefølelsen...



Anonymous poster hash: 91d69...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...