Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er ikke så glad i musikk, men trenger noe å trene til. Er det mulig å laste ned en app eller noe sånt der man kan spille av lydbok? Altså kjøp/laste ned bøker som man kan lagre på mobilen til man har hørt på dem? Anonymous poster hash: 4db35...64f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Apper: Kindle Audible Anonymous poster hash: 9c741...d0f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Apper:Kindle Audible Anonymous poster hash: 9c741...d0f Men er det lydbok da? Det ser ut som e-post, og jeg vil gjerne kunne spille den av, akkurat som om det hadde vært musikk. HI Anonymous poster hash: 4db35...64f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Ja, det er lydbok apper. Du må kjøpe bøkene i butikken inne i appen. Tror det følger noen gratisbøker med Audible når du laster ned den. Anonymous poster hash: 9c741...d0f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Og det er forresten også gratisbøker å finne i butikken også, om du ikke er kresen. Anonymous poster hash: 9c741...d0f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Er visst også en app som heter Storytel som er norsk. Anonymous poster hash: 9c741...d0f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Reiser du med NSB, så har de en app som gir deg tilgang til et par nye lydbøker hver mnd som kan lastes ned hvis du har gyldig bilett. Disse bøkene har du da i 100 dager. Anonymous poster hash: 7b1d0...380
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Tusen takk folkens! Jeg prøvde meg på Audible, og lastet ned en bok jeg synes så spennende ut etter hovedtittelen ("Lydløs") (hadde dårlig tid, skulle levere unger til skolen, så så ikke så nøye på den). Likte ikke helt at alt var på engelsk da, men ok, jeg skjønner jo hva de sier. Så da dro jeg avgårde, droppet av unger her og der og inn på treningsstudioet. Koblet på boken og var såååå stolt fordi jeg endelig hadde klart noe app-greier helt alene og gledet meg til spennende krim...bare for å finne ut at boken faktisk handlet om det å være introvert... Men altså, er det flere steder man finner apper som man kan laste ned nordisk krim på? HI Anonymous poster hash: 4db35...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå