Høstduft Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Har alltid syntes de virker så stive og ikke så veldig gode. Men hvordan er de egentlig? Varmeisolasjon? Vanntetthet? Lett å kle på selv? Må ha ny dress, og har fått tak i en sånn på tilbud, men vil ikke kjøpe hvis den ikke er god. Gutten min er 3 år.
Fandens Oldemor Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Var veldig fornøyd, god kvalitet. Dette er nå 3 år siden, kanskje fire. De har vel sannsynligvis bare blitt enda bedre
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Vi har vinterdress til vår på 3,5 fra PoP. Veldig fornøyd, tåler mye for her brukes den nå ute/i barnehagen hele tiden. Det er nok ikke så lett å ta den på selv, men hvilke hele vinterdresser er det for så små? Den virker ikke stiv (har jeg aldri tenkt på), og vi har hatt vårdressen tidligere også. Vannsøyle på 10000 og slitesterk (her lekes det ute hvor vi ikke har snø, på sand, på knærne på div underlag etc - det går ihvertfall bra) Anonymous poster hash: 4db97...21b
Bustetroll Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Veldig fornøyd. Kunne gjerne vært noe romsligere og lettere, men alt i ale fornøyd
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Den jeg har er ganske tykk, og vanntettheten er vel rundt 10 000. Har også en Reima, men synes PoP virker bedre faktisk! Anonymous poster hash: c7529...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå