Gå til innhold

VAGINAKULER! Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg burde begynne Å knipe, og vanlig kniping hjelper ikke ... Har skjønt såpass at vaginkuler kan hjelpe, men hvordan og hvor bruker man de? Hele dagen ? Bare putter de oppi der? Må man knipe konstant? Hva om de faller ut? Hvilken er gode, de jeg har sett ser jo mini ut! Tror de hadde fallt ut om jeg hadde knepet på det hardeste liksom... Ob faller ut... Så slapt er der nede der ett år etter fødsel nr to

Anonymous poster hash: fbfb4...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke ha de lengere enn 30min om dagen tror jeg. Du får kjøpt deni forskjellige sizer, så er vel bare å begynne på tennisball og jobbe seg nedover til klinkekuler.

Anonymous poster hash: 7062d...fc4

Skrevet

OB faller ut?? Hvordan går det ann, hvilken størrelse?

Anonymous poster hash: 81643...fc4

Skrevet

Medium OB, kjøpte xxl en gang men den var så tørr og ubehagelig. Blør ikke så mye så måtte ha gått med den i to dager for å fylle den opp.

Etter barnefødsel nr to kan jeg også ligge i badekaret/basseng og vannet messen vakumsuges/fyller opp inni der så fem ti min etter at jeg reiser meg opp renner det ut i en gusj!

Revnet under fødsel, men ikke ille og ble sydd... Mer muskulært, 6 mnd etter sjekket fastlegen dette og mente alt så greit ut men han er jo ikke gynekolog.. Har lyst å bli henvist til gynekolog men har ikke tatt meg tid til det. Har knepet sånn innemellom med må om hver dag, hver gang jeg kommer på... Kanskje jeg kniper feil.

Kan komme en urinskvett om jo nyser/hoster/bæsjer... Slapt der nede ja... Er 25 år ikke 70!

Anonymous poster hash: fbfb4...4f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...