Gå til innhold

Mannen min er alltid så vanskelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så kritisk til så mye og må alltid ha ting på en annen måte enn alle andre. Som om det andre ikke er bra nok. Avtaler han kan inngå, som alle andre i samme situasjon har inngått, kan ikke han akseptere før han har skrevet om på den og lagt til masse innsigelser ol. Og jeg synes det er vanskelig og rett og slett litt flaut at jeg sier "ok, det er fint" mens han sier "absolutt ikke, det kommer ikke til å skje" når noen spør oss om noe. 

Nå er det noe nytt, og jeg visste på forhånd at dette kommer han ikke til å godta. Sa hva jeg mente og han svarte at jeg kan kalle han vanskelig, men dette blir det ikke noe utav. Desverre er det han som har siste ordet, da dette ikke går på ting som kjøttkaker eller fisk til middag men eiendom, penger, avtaler med naboer, kommunen osv..fordi mest er han rett og slett. Jeg blir bare så lei. Sånn, nå fikk jeg det ut:)

Anonymous poster hash: 5d20b...ca6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en kontrollfreak,stoler han ikke på andre enn seg selv?.Vurdert familievernkontoret?Kanskje det vil løse den intense kontrollmønsteret han har!

Skrevet

og problemet? gi fra seg kontroll over fast eiendom til kommunen? nei!

Anonymous poster hash: 91d70...836

Skrevet

Det virker som om han er litt mer bevisst på lov og rett enn deg, og det syns jeg du skal være glad for! (Nå antar jeg at dette gjelder i lignende tilfeller og at han ikke diskuterer hver minste lille ting.) Jeg har vært borti saker og ting der jeg ikke har sjekket opp lovverket godt nok og sittet igjen med svarte per. Så vær glad mannen din vil ha alt ordnet skriftlig sånn at det aldri blir noen tvil. 

Anonymous poster hash: d9ac8...cb4
Skrevet

Det virker som om han er litt mer bevisst på lov og rett enn deg, og det syns jeg du skal være glad for! (Nå antar jeg at dette gjelder i lignende tilfeller og at han ikke diskuterer hver minste lille ting.) Jeg har vært borti saker og ting der jeg ikke har sjekket opp lovverket godt nok og sittet igjen med svarte per. Så vær glad mannen din vil ha alt ordnet skriftlig sånn at det aldri blir noen tvil. 

Anonymous poster hash: d9ac8...cb4

Det er mer snakk om at kommunene ber om å få ta vekk noen greiner av et tre som står på vår eiendom fordi brøytebilen slår i stykker speilene når dem kjører forbi, men det er ikke bare bare å gi dem lov til. Det må diskuteres opp og i mente. Og da naboene plukket sopp i utmarka som tilhører oss ble det krigstilstander, maken til frekke naboer! At utmarka og soppen er for alle, spiller ingen rolle, den sto på vår eiendom. Når naturforeningen spurte om lov til å ha samling i skogen vår en kveld i sommer, dem er kanskje 15 stykker, sa jeg ja fordi han var borte. Da han kom hjem var han på nippet til å dra å si fra at de måtte gå. Men da hadde dem dratt.. De skulle bare studere planter og blomster men han ville ikke ha folk rennende rundt på vårt område.. Sånne ting det går på, ikke lover og regler for dem kan jeg selv. 

Anonymous poster hash: 5d20b...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...