Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 1 min å kjøre/4 min å gå. Kjøpe brus. Fikk så lyst på.. 8 og 7 åring sover. Galt? Aldri gjort det før. Anonymous poster hash: 1d5b1...9c8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Hadde jeg aldri gjort Anonymous poster hash: 6c973...b0d
februarprins2013 Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 synes ikke det er greit, hvis de våkner og bli redde
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Jeg hadde ikke gjort det. Går jo sikkert greit, men tenk om en av ungene bråvåkner og spyr i senga og finner huset tomt...... Eller mindre sannsynlig, tenk om du blir påkjørt langs veien. Nei, jeg hadde tatt et glass vann og droppet den brusen. Anonymous poster hash: 71342...f3b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Dropper det. Tar meg juice med isbiter....... Anonymous poster hash: 1d5b1...9c8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Hadde ikke hatt noe problem med det, de er jo store. Skriv en lapp. Anonymous poster hash: 31308...2fd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Min åtteåring hadde fint klart å være alene, men jeg hadde nok vekket han forsiktig og fortalt at jeg gikk ut noen minutter. (han sovner igjen i løpet av 20 sekunder) Anonymous poster hash: a9296...5d1
Mandala Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Null stress synes jeg, men jeg hadde valgt å kjøre.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Overlevde med juicen. Gidder ikke skifte heller. Har pysj på. Neste gang gjør jeg det nok. Å ja..kjører bort da:) Anonymous poster hash: 1d5b1...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå