Gå til innhold

stikke på butikken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1 min å kjøre/4 min å gå. Kjøpe brus. Fikk så lyst på..

8 og 7 åring sover. Galt? Aldri gjort det før.

 

Anonymous poster hash: 1d5b1...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg aldri gjort

 

Anonymous poster hash: 6c973...b0d

Skrevet

synes ikke det er greit, hvis de våkner og bli redde

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

 

Går jo sikkert greit, men tenk om en av ungene bråvåkner og spyr i senga og finner huset tomt...... Eller mindre sannsynlig, tenk om du blir påkjørt langs veien.

 

Nei, jeg hadde tatt et glass vann og droppet den brusen.



Anonymous poster hash: 71342...f3b
Skrevet

Dropper det. Tar meg juice med isbiter.......

 

Anonymous poster hash: 1d5b1...9c8

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med det, de er jo store. Skriv en lapp. :)



Anonymous poster hash: 31308...2fd
Skrevet

Min åtteåring hadde fint klart å være alene, men jeg hadde nok vekket han forsiktig og fortalt at jeg gikk ut noen minutter. (han sovner igjen i løpet av 20 sekunder)



Anonymous poster hash: a9296...5d1
Skrevet

Null stress synes jeg, men jeg hadde valgt å kjøre. 

Skrevet

Overlevde med juicen. Gidder ikke skifte heller. Har pysj på. Neste gang gjør jeg det nok. Å ja..kjører bort da:)

 

Anonymous poster hash: 1d5b1...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...