Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er IKKE serlig begeistret for den dama... i allefall IKKE mannen! Men... i disse dager tenker jeg på den lille jenta deres... Nelia tror jeg hun heter. Dette går ut over henne - om vi vil eller ikke Jeg blir tynnslitt i nervene bare av DIB damenes motsatte meninger enn mine av og til... kan ikke tenke meg hvordan Caroline + mannen har det nå... La dem puste. Hilsen ei som normalt ikke tar noen av de i forsvar. Siste fra meg om dem! Anonymous poster hash: 45702...7a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 ...er det ikke heksejakt det kalles? Anonymous poster hash: 45702...7a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 ...er det ikke heksejakt det kalles? Anonymous poster hash: 45702...7a5 Nei, i heksejakt ligger det implisitt at heksa ikkje har gjort noko gale. Det var tilfelle for dei mange "heksene" som blei dømt til døden fram til 1700-talet. Caroline Berg Eriksen og gemalen har faktisk gjort det dei blir skulda for. Anonymous poster hash: 6809b...312
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 De fleste eiere av millionfirma har barn. Det må disse eierne ta med når de velger å trolle på nett. Anonymous poster hash: 00378...818
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg kan heller ikke annet enn å synes synd på henne akkurat nå. Joda, hun har sittet ved kjøkkenbordet og pyntet på bildene sine til hun ble fornøyd, og ja de har jazzet opp kommetarfeltet med både fine og ufine kommentarer. Men jeg tror neppe de så for seg at det noengang skulle bli en slik baluba som dette ut av det. Nå har de det fælt, de er smurt utover nyhetene på alle landets kanaler, og det på en veldig lite flatterende måte. Absolutt alle de møter vet om dette, på butikken, på treningssenteret og overalt de ferdes kjenner de på at folk snakker bak ryggen deres. De har tilvenning i barnehagen denne uken og skal bli kjent med ansatte og andre foreldre, og dette er bakteppet i de nye bekjentskapene. De har garantert mest lyst til å gjemme seg under sofaen og ikke gå utenfor døren. Joda, de har gjort gale ting. Men så gale er det da virkelig ikke, det er ikke snakk om annet enn at glansbildet de har bygd opp har sprukket litt. De er mennesker de også, de pynter på sannheten, de diskutere som "anonyme" i kommentarfeltet for å fremme egne meninger. Det er ikke snakk om at de har skadet noen andre enn seg selv... Anonymous poster hash: 80ddd...09e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om de voksne her... men bryr meg om at dette går ut over ei lita jente. Stakkars, som må se mamman og pappan fortvilet <3 Nei, nå må de få fred! Så får hun heller bare pynte, redigere som hun vil. Det kommer hun alltid til å gjøre... en del av henne - hun er perfeksjonist! Anonymous poster hash: 45702...7a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om de voksne her... men bryr meg om at dette går ut over ei lita jente. Stakkars, som må se mamman og pappan fortvilet <3 Nei, nå må de få fred! Så får hun heller bare pynte, redigere som hun vil. Det kommer hun alltid til å gjøre... en del av henne - hun er perfeksjonist! Anonymous poster hash: 45702...7a5 Det hadde vore heilt greit om ho eksisterte i eit vakum og handlingane kunn gjekk ut over ho sjølv. Eg reknar med at ho og mannen klarar å gje barnet sitt god omsorg likevel. Anonymous poster hash: 6809b...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå