Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hvor mye får man av satsen når man har 2 barn? 900+900? Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Hva er det egentlig du spør om? Anonymous poster hash: bd6ad...572
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Får man noe støtte når man får barn? Har hørt du får 900kr i mnd for hver unge. Er det sant? Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Barnetrygden tenker du på? Den er på 970 kr pr barn. Anonymous poster hash: 41d73...865
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Oki. takk Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Sånn før du produserer barn... De koster mer enn 970kr pr mnd. Så alt i alt går du ikke i pluss hvis du var ute etter en 'sikker' inntektskilde. Anonymous poster hash: ba99c...20d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Hehehehe. Jeg vet, men ville bare vite om man fikk noe Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå