Gå til innhold

Få barn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får man av satsen når man har 2 barn? 900+900?



Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det egentlig du spør om?



Anonymous poster hash: bd6ad...572
Skrevet

Får man noe støtte når man får barn? Har hørt du får 900kr i mnd for hver unge. Er det sant?



Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Skrevet

Barnetrygden tenker du på? Den er på 970 kr pr barn.



Anonymous poster hash: 41d73...865
Skrevet

Oki. takk :)



Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5
Skrevet

Sånn før du produserer barn...

 

De koster mer enn 970kr pr mnd. Så alt i alt går du ikke i pluss hvis du var ute etter en 'sikker' inntektskilde.

 

 

Anonymous poster hash: ba99c...20d

Skrevet

Hehehehe. Jeg vet, men ville bare vite om man fikk noe :)



Anonymous poster hash: 7c0e0...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...