Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Blir barna deres alltid smittet? Var en som kastet opp i bhg idag. Og mange syke forrige uke. Anonymous poster hash: 8877f...5e3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Blir barna deres alltid smittet? Var en som kastet opp i bhg idag. Og mange syke forrige uke. Anonymous poster hash: 8877f...5e3 Nei denne vinteren har vi sluppet unna så langt, selv om mange har vært syke. Anonymous poster hash: b8a25...5e0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Nei er mange som har omgangssyke nå fra barnehagen hans vet jeg,men han har enda ikke blitt smittet. Var en som var syk i barnehagen også som ventet på foreldrene sine,men småen ble heldigvis likevel ikke smittet. Anonymous poster hash: 5354c...0bc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Nei, mine er ofte heldige og slipper unna. Det gikk omgangssyke på begge avdelingene som mine barn går i, de siste to ukene før jul(og flere spydde mens de var i bhg) Så var sikker på de kom til å bli smittet. Men mine stod over de. Men eldstemann hadde barneselskap på lørdag og lå rett ut med spye i går. Så han må ha blitt smittet av noen som var i selskapet. Bare han som har fått det da. Lillesøsteren på 3 er frisk. I fjor slapp vi unna hele vinteren, men helt i slutten av mars fikk eldstemann den. Kun han den gang også. Anonymous poster hash: 262fe...1c8
Mamma_til_2 Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Nei har hatt ene i bhg i 4 år hun har hatt omgangssyke en gang ( en lørdag hun kastet opp 3 ganger) andre har 2 år i bhg og har enda ikke vært syk.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Denne høsten og vinteren har vi hatt det to ganger i hus. Unger på tre forskjellige skoler og fire forskjellige klasser. Klassene var halvulle før og etter jul hørte jeg fra ungene. Bare en unge hver gang som har blitt smittet heldigvis. Vi andre har vært skikkelig kvalme men ikke kastet opp. Er nok bare kvalme av lukt og vet det er omgangsyken i hus vil jeg tro. Men mulig ei jente som ar fått det her nå. Sov på sofaen når jeg kom fra jobb nå, mannen sa hun var slapp og varm men uten feber når han løp ut døra for å dra på jobb. Så mulig det kommer noe iløpet av natta. Hun trodde vi fikk alt av omgangsysken i barnehagen, for hun kastet opp veldig ofte når hun gikk i barnehagen. Hadde vi en uke fri for oppkast var vi heldige, men har vist seg å være migrene, så det var nok sjeldent omgangsyken siden det nå sjeldent er oppkast når vi har fått regulert migrenen med medisiner, Anonymous poster hash: 6eef8...fa5
februarprins2013 Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 min begynte i bhg i august, og vert noen runder der med omgangsyke,han har ikke vert syk,men er det feber og forkjølelse får han det med engeng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå