Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Høy feber, vond hals, hoste, mageknip og diare? Influensa? Anonymous poster hash: a8741...a92
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Høres ut som influensa ja. Anonymous poster hash: eeb6f...d1d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Høy feber, vond hals, hoste, mageknip og diare? Influensa? Anonymous poster hash: a8741...a92 Jeg glemte hodepine Anonymous poster hash: a8741...a92
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Høres ut som influensa ja. Anonymous poster hash: eeb6f...d1d Ja, det er nok kanskje det da. Har ikke hørt om noe influensa som går, men det er jo tiden for det... Anonymous poster hash: a8741...a92
SuperFries Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Mageknip og diaré er ikke akkurat typisk for influensa. Hvor raskt kom symptomene, og hvor høy feber har du?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Det høres ut som omgangssyke, ikke influensa. Jeg har aldri hørt om mageknip og diarè ved influensa. Syke muskelsmerter, derimot... Anonymous poster hash: dbb6f...c47
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Symptomene kom ganske raskt, i løpet av et par timer i går kveld. Feber i 39. Muskelsmerter også, pga feber eller ikke, vites ikke. Vet at flere hadde magetrøbbel i forbindelse med svineinfluensa i 2009, men vi hadde den ikke i hus den gangen.. Anonymous poster hash: a8741...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå