Gå til innhold

Hva er dette? Sykdom..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Høy feber, vond hals, hoste, mageknip og diare? Influensa?



Anonymous poster hash: a8741...a92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som influensa ja.



Anonymous poster hash: eeb6f...d1d
Skrevet

 

Høy feber, vond hals, hoste, mageknip og diare? Influensa?

 

Anonymous poster hash: a8741...a92

 

Jeg glemte hodepine

 

Anonymous poster hash: a8741...a92

Skrevet

 

Høres ut som influensa ja.

 

Anonymous poster hash: eeb6f...d1d

 

Ja, det er nok kanskje det da. Har ikke hørt om noe influensa som går, men det er jo tiden for det... 

 

Anonymous poster hash: a8741...a92

Skrevet

Mageknip og diaré er ikke akkurat typisk for influensa. Hvor raskt kom symptomene, og hvor høy feber har du?

Skrevet

Det høres ut som omgangssyke, ikke influensa. Jeg har aldri hørt om mageknip og diarè ved influensa. Syke muskelsmerter, derimot...



Anonymous poster hash: dbb6f...c47
Skrevet

Symptomene kom ganske raskt, i løpet av et par timer i går kveld. Feber i 39.  Muskelsmerter også, pga feber eller ikke, vites ikke. Vet at flere hadde magetrøbbel i forbindelse med svineinfluensa i 2009, men vi hadde den ikke  i hus den gangen.. 



Anonymous poster hash: a8741...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...