Gå til innhold

Snopfritt 2015 - uke 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden for gjengen som skal forsøke seg på et snopfritt år. Ingen godteri, kaker, snacks, og alkohol kun i godt lag. Alle velger selv hvor langt de vil gå..

Ny tråd hver uke, og åpent for alle. Vi motiverer hverandre, gir tips - og ja, det blir mandagsveiing for dem som vil :)

Morsomt om vi poster med nick. Da blir det lettere å følge hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med ennå :) Ingen snop eller brus så langt :) Merker ikke noe særlig til noe ennå da :P Mulig vekten har gått noe ned,men har ikke vekt ;)

Jeg fusket litt å går kveld da,var så utrolig snopesyk og lagde to skiver med syltetøy :P

Skrevet

Jeg laget en tråd 😀 var ikke meninga å overkjøre deg ☺ den heter det samme uke 3 . Hiv deg på! 🙌

Skrevet

Jeg er fortsatt i gang. 😀

Har egentlig ikke noe problem med å kutte snop eller snacks. Men må nok gå litt mer inn på størrelse på middagsporsjoner for å merke det på vekt. Har ikke tilgang på vekt akkurat i dag, så det må vente.

I helgen var jeg på fest, så da ble det alkohol, men jeg klarte å holde meg unna snop/snacks som ble satt frem. Det var litt vanskeligere i festlig sammenheng, men ikke verre enn at det gikk..

Skrevet

Jeg laget en tråd 😀 var ikke meninga å overkjøre deg ☺ den heter det samme uke 3 . Hiv deg på! 🙌

Den er grei :)

Men jeg tror det er lurt at vi bestemmer en som starter tråd fremover, hvis ikke då blir det mange parallelle diskusjoner. Du kan gjerne gjøre det :)

Det er vel ikke mulig å slette denne?

Skrevet

Noen har rapportert på den andre tråden men det går jo også an å fortsette på denne 😊

Jeg har vært beinhard denne uka! Ned 2,2 kg! 😄

86 til 83,8. Mye vann men ned likevel! 😃

Skrevet

Noen har rapportert på den andre tråden men det går jo også an å fortsette på denne 😊

Jeg har vært beinhard denne uka! Ned 2,2 kg! 😄

86 til 83,8. Mye vann men ned likevel! 😃

Kjemperesultat!!! 😀😀😀

Jeg skrev inn på den du startet, men hvis begge tråder ligger aktive kan det bli litt uoversiktlig.

Vi kan be om å få denne slettet, så kan du gjerne starte nye tråder heretter :)

Vet du hvordan vi får slettet tråd?

Skrevet

Da fortsetter vi på den tråden jeg startet i morges :) vet du hvordan man fjerner en tråd? ☺

Skrevet

Da fortsetter vi på den tråden jeg startet i morges :) vet du hvordan man fjerner en tråd? ☺

Aner ikke 😳

Skrevet

Det blir jo bare denne uka det blir to tråder. Jeg kan godt starte tråden hver mandag. Jeg veier meg hver mandag morgen så det passer bra 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...