Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Tråden for gjengen som skal forsøke seg på et snopfritt år. Ingen godteri, kaker, snacks, og alkohol kun i godt lag. Alle velger selv hvor langt de vil gå.. Ny tråd hver uke, og åpent for alle. Vi motiverer hverandre, gir tips - og ja, det blir mandagsveiing for dem som vil Morsomt om vi poster med nick. Da blir det lettere å følge hverandre.
mamma_bergen Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er med ennå Ingen snop eller brus så langt Merker ikke noe særlig til noe ennå da Mulig vekten har gått noe ned,men har ikke vekt Jeg fusket litt å går kveld da,var så utrolig snopesyk og lagde to skiver med syltetøy
dolsi Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg laget en tråd 😀 var ikke meninga å overkjøre deg ☺ den heter det samme uke 3 . Hiv deg på! 🙌
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er fortsatt i gang. 😀 Har egentlig ikke noe problem med å kutte snop eller snacks. Men må nok gå litt mer inn på størrelse på middagsporsjoner for å merke det på vekt. Har ikke tilgang på vekt akkurat i dag, så det må vente. I helgen var jeg på fest, så da ble det alkohol, men jeg klarte å holde meg unna snop/snacks som ble satt frem. Det var litt vanskeligere i festlig sammenheng, men ikke verre enn at det gikk..
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg laget en tråd 😀 var ikke meninga å overkjøre deg ☺ den heter det samme uke 3 . Hiv deg på! 🙌 Den er grei Men jeg tror det er lurt at vi bestemmer en som starter tråd fremover, hvis ikke då blir det mange parallelle diskusjoner. Du kan gjerne gjøre det Det er vel ikke mulig å slette denne?
dolsi Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Noen har rapportert på den andre tråden men det går jo også an å fortsette på denne 😊 Jeg har vært beinhard denne uka! Ned 2,2 kg! 😄 86 til 83,8. Mye vann men ned likevel! 😃
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Noen har rapportert på den andre tråden men det går jo også an å fortsette på denne 😊 Jeg har vært beinhard denne uka! Ned 2,2 kg! 😄 86 til 83,8. Mye vann men ned likevel! 😃 Kjemperesultat!!! 😀😀😀 Jeg skrev inn på den du startet, men hvis begge tråder ligger aktive kan det bli litt uoversiktlig. Vi kan be om å få denne slettet, så kan du gjerne starte nye tråder heretter Vet du hvordan vi får slettet tråd?
dolsi Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Da fortsetter vi på den tråden jeg startet i morges vet du hvordan man fjerner en tråd? ☺
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Da fortsetter vi på den tråden jeg startet i morges vet du hvordan man fjerner en tråd? ☺ Aner ikke 😳
dolsi Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Det blir jo bare denne uka det blir to tråder. Jeg kan godt starte tråden hver mandag. Jeg veier meg hver mandag morgen så det passer bra 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå