Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jg er førstegangsgravid og nærmer meg fødsel om et par måneder. Så spørsmålet mitt er så enkelt som: har du lest en bok om fødsel som du hadde nytte av og som du kan anbefale meg? På forhånd takk Anonymous poster hash: 746cc...a8d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Gro Nylander sin anbefales! Hadde to stk da jeg skulle ha. På vei og Mamma for første gang. Veldig fine! Forklarer godt, bilder og alt. Anonymous poster hash: 319b4...205
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 "Mamma for første gang" er ei skikkelig bra bok, har lest hele, litt mens jeg var gravid og litt etter at jeg hadde født. Anonymous poster hash: bac9a...0cc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Jg er førstegangsgravid og nærmer meg fødsel om et par måneder. Så spørsmålet mitt er så enkelt som: har du lest en bok om fødsel som du hadde nytte av og som du kan anbefale meg? På forhånd takk Anonymous poster hash: 746cc...a8d Ina May's guide to Childbirth av Ina May Gaskin. Jeg hadde intens fødselsangst, men denne "kurerte" meg (noe ingen andre klarte). Jeg anbefaler den til alle og den bare beroliger folk og gjør folk trygge 😊 Anonymous poster hash: e639c...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå