Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Er man virkelig nødt til å raportere hver minste lille ting man gjør for at folk skal se at man gjør noe med barna? Kan vi ikke gå på skøyter, gå skogtur, spille brettspill, drar å kino/lekeland/bowling, leke med lego eller bade osv 5 ganger f.eks i mellom at vi legger ut noe, uten at folk skal tro at vi skjelden gjør noe med barna? Jeg har ikke lagt ut et eneste bilde av julefeiringen ennå, betyr det da at vi ikke har feiret jul? Bare frustrert og må få blåst ut litt, da det irriterer meg at noen jeg kjenner prakker om ting man skal/bør/må gjøre med barna hele tiden og hvor viktig det er å holde det vedlike. Snakker til meg som om eg ikke gjør disse tingene, men det har jeg alltid gjort og kommer til å fortsette med da positiv aktivitet er viktig for barnet mitt. Anonymous poster hash: 61195...da1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Alt man skal bry seg om.... Newsflash: folk kan skrive/dele akkurat d de vil på sin egen FB!!! Siden er PERSONLIG!! Har du problemer med d?? "Unfriend" eller ikke følg! Hjelpes... Studier viser forøvrig at de som deler minst, snoker mest, så kanskje du skal finne på noe annet å ta deg til! Et velment råd, som sikkert blir tatt ille opp Anonymous poster hash: a9298...7aa
det er berre mordi Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Eg trur at dei som på død og liv må vise til omverda at dei er framifrå foreldre og dokumenterar turane dei til stadigheit er på, anten slit med dårleg sjølvkjense, og er avhengig av å få"likes" eller kommentarar som bekrefter for nokre framifrå foreldre dei er, eller så er det slik at dei er litt lite kreative og trur at det er slikt som skal vere på facebook heile tida.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Eg trur at dei som på død og liv må vise til omverda at dei er framifrå foreldre og dokumenterar turane dei til stadigheit er på, anten slit med dårleg sjølvkjense, og er avhengig av å få"likes" eller kommentarar som bekrefter for nokre framifrå foreldre dei er, eller så er det slik at dei er litt lite kreative og trur at det er slikt som skal vere på facebook heile tida. Da kjenner du rare folk.... Anonymous poster hash: a9298...7aa
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Forstår ikke hvorfor alle har et voldsomt behov for at alle skal oppføre seg som en selv på Facebook. Hvis det plager deg så voldsomt så ikke logg deg på. Den største idioten er jo deg. Anonymous poster hash: ede71...6b3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Har jeg misforstått noe? Jeg tolker det som at hi får kritikk fordi hun ikke deler nok på Facebook. Hvordan kan hun være idioten? Hi sine venner derimot... Anonymous poster hash: 47fad...671
det er berre mordi Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Eg trur at dei som på død og liv må vise til omverda at dei er framifrå foreldre og dokumenterar turane dei til stadigheit er på, anten slit med dårleg sjølvkjense, og er avhengig av å få"likes" eller kommentarar som bekrefter for nokre framifrå foreldre dei er, eller så er det slik at dei er litt lite kreative og trur at det er slikt som skal vere på facebook heile tida. Da kjenner du rare folk.... Anonymous poster hash: a9298...7aa Jau - eg har nok ein del raringar der inne og Dei fleste eg kjenner med barn, legg ved litt dokumentasjon- men når det blir nesten dagleg, blir eg litt anpusten.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Nei, det må du ikke. De som kjenner deg vet også at du gjør ting med barna selv om du ikke skriver det, og hvorfor betyr det noe hva de som ikke kjenner deg tror om det? Skal du være på facebook må du jobbe litt med å akseptere hva andre deler der, og lære deg å ikke bry deg om hva halvkjente og bekjente mener om deg.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Har jeg misforstått noe? Jeg tolker det som at hi får kritikk fordi hun ikke deler nok på Facebook. Hvordan kan hun være idioten? Hi sine venner derimot... Anonymous poster hash: 47fad...671 Tror nok folk reagerer på at hi mener at alle skal gjøre som henne å dele like lite, at jo syns det er feil å velge å dele. Anonymous poster hash: 9cf7b...2b7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Har jeg misforstått noe? Jeg tolker det som at hi får kritikk fordi hun ikke deler nok på Facebook. Hvordan kan hun være idioten? Hi sine venner derimot... Anonymous poster hash: 47fad...671 Ja, nesten riktig. Jeg får formaning om hva jeg burde gjøre med barnet, og jeg er skråsikker på at grunnen til at den og den sier slikt er fordi de ikke ser alt jeg gjør da jeg ikke deler alt på facebook. Kanskje bare 1 av 5 ganger skriver jeg at vi har vært på tur f.eks. Anonymous poster hash: 61195...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå