Gå til innhold

Du som har mammapermisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du om dagene?

Hva synes du om å ha permisjon? Hvor lenge har du permisjon?

Anonymous poster hash: 377e1...97a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på..

Anonymous poster hash: cfd32...06f

Skrevet

Det går stort sett i baby, fra morgen til kveld :)

Tar meg noen lufteturer med vogna, vasker og rydder mye. Går en del tid til klesvask av alle ting. Drar på besøk. Besøker jobben min en gang i uka ca. Har besøk. Veldig trivielt liv. Veldig deilig å ha masse overskudd til babyen som vokser og gror og blir stadig mer utfordrende.

Jeg koser meg, men kjenner jeg begynner å bli klar for å jobbe igjen :D

Skrevet

Lager mat, vasker klær, går masse tur, trener litt. Kjenner ikke noen andre i permisjon i rimelig nærhet så er helst babyen og jeg. Og så leser jeg litt til eksamen.

Anonymous poster hash: 54998...45b

Skrevet

Dagen går stort sett med til å få babyen til å sove, med vekslende hell.

når babyen omsider sover, prøver jeg å sove litt selv, det også med vekslende hell.

Skrevet

Imponerende at du klarer å lese til eksamen mens du har permisjon :) Jeg lager mye sunn bakst, lager en del mat, husarbeid, leser litt bok, trener 2-4 ganger i uka, triller tur, ser litt på TV, sitter på nettet og mye av tiden går til baby på 4 mnd, som stadig blir mer våken :) Jeg begynner studiene til høsten, men har til nå ikke klart å begynne å lese, da motivasjonen er på bunn og det er nok av distraksjoner hjemme. Når baby sover, benytter jeg muligheten til en liten blund selv, eller til å lage mat eller gjøre annet husarbeid :P Aldri har dagene gått så fort som nå når jeg har permisjon, rart det der

Anonymous poster hash: 377e1...97a
Skrevet

Dette er min første, vi sover lenge om morgningen. Ammer, spiser selv, ammer, rydder litt, prater med baby. Går en lang tur. 1 gang i uken går vi på babysang, hun er 4 mnd

Anonymous poster hash: 63a5f...8eb

Skrevet

Når det ikke er babystell o.l. , bruker jeg tiden på storesøster, husarbeid, handle, middag.... Ja også netflix, kaffeslabras(ganske sjeldent), gåtur.

Dagene går unna da jeg har en 3 åring fra før av, dobbelt så mye husarbeid og jeg kjeder meg sjeldent. ;)

Skal være i permisjon til vesla er 10 mnd, da tar far over og er hjemme i 17 uker :)

Veldig koselig å være hjemme, men må si det skal bli godt å bruke hodet på litt andre ting snart ;)

Skrevet

Tar vare på en baby og en ettåring. Rekker litt husarbeid i tillegg. Lite annet for tida.

Anonymous poster hash: f5d55...7a2

Skrevet

En periode i livet man har NOK å gjøre er permisjonstiden 😊

Anonymous poster hash: 2ffbc...403

Skrevet

Koser meg veldig i denne permisjonen.. Er nr 2 😉 vi leverer storesøster på 3 i bhg, når hun er i bhg så koser jeg og baby oss enten hjemme, triller tur, har besøk, er på kafé eller shopping. Må selvfølgelig gjøre husarbeid også, holder på å rydde opp i huset og kvitter meg med ting som vi ikke har bruk for. Vi bruker som regel å hente storesøster i bhg, og etter det går kvelden i middagslaging, og stell og legging av barn.

Kjenner flere som er i permisjon eller som jobber turnus så har mange å treffe på dagtid. I tillegg har jeg fått en blid og rolig baby denne gangen. Syns det er så kjekt å ha god tid til å treffe venner, og energi til å få ordnet opp litt hjemme. 😊

Gruer meg til jobb igjen 😵

Anonymous poster hash: a69f5...fe5

Skrevet

Koser meg veldig i denne permisjonen.. Er nr 2 😉 vi leverer storesøster på 3 i bhg, når hun er i bhg så koser jeg og baby oss enten hjemme, triller tur, har besøk, er på kafé eller shopping. Må selvfølgelig gjøre husarbeid også, holder på å rydde opp i huset og kvitter meg med ting som vi ikke har bruk for. Vi bruker som regel å hente storesøster i bhg, og etter det går kvelden i middagslaging, og stell og legging av barn.

Kjenner flere som er i permisjon eller som jobber turnus så har mange å treffe på dagtid. I tillegg har jeg fått en blid og rolig baby denne gangen. Syns det er så kjekt å ha god tid til å treffe venner, og energi til å få ordnet opp litt hjemme. 😊

Gruer meg til jobb igjen 😵

Kan nevne at første permisjonen var travel, urolig og krevende baby som sov lite og krevde oppmerksomhet hele tiden. Fikk ikke gjort så mye annet enn å ta meg av henne, og kunne ikke forstå venninnene mine som koste seg sånn i permisjon og fikk gjort alt mulig 😝

Skrevet

Sitter  å hater tilværelsen stort sett hele dagen. Fyfaen så forbanna kjedelig. 

Anonymous poster hash: 86f49...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...