Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hva gjør du om dagene? Hva synes du om å ha permisjon? Hvor lenge har du permisjon? Anonymous poster hash: 377e1...97a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Lurer jeg også på.. Anonymous poster hash: cfd32...06f
Marriet Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Det går stort sett i baby, fra morgen til kveld Tar meg noen lufteturer med vogna, vasker og rydder mye. Går en del tid til klesvask av alle ting. Drar på besøk. Besøker jobben min en gang i uka ca. Har besøk. Veldig trivielt liv. Veldig deilig å ha masse overskudd til babyen som vokser og gror og blir stadig mer utfordrende. Jeg koser meg, men kjenner jeg begynner å bli klar for å jobbe igjen
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Lager mat, vasker klær, går masse tur, trener litt. Kjenner ikke noen andre i permisjon i rimelig nærhet så er helst babyen og jeg. Og så leser jeg litt til eksamen. Anonymous poster hash: 54998...45b
BareMas Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Dagen går stort sett med til å få babyen til å sove, med vekslende hell. når babyen omsider sover, prøver jeg å sove litt selv, det også med vekslende hell.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Imponerende at du klarer å lese til eksamen mens du har permisjon Jeg lager mye sunn bakst, lager en del mat, husarbeid, leser litt bok, trener 2-4 ganger i uka, triller tur, ser litt på TV, sitter på nettet og mye av tiden går til baby på 4 mnd, som stadig blir mer våken Jeg begynner studiene til høsten, men har til nå ikke klart å begynne å lese, da motivasjonen er på bunn og det er nok av distraksjoner hjemme. Når baby sover, benytter jeg muligheten til en liten blund selv, eller til å lage mat eller gjøre annet husarbeid Aldri har dagene gått så fort som nå når jeg har permisjon, rart det der Anonymous poster hash: 377e1...97a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Dette er min første, vi sover lenge om morgningen. Ammer, spiser selv, ammer, rydder litt, prater med baby. Går en lang tur. 1 gang i uken går vi på babysang, hun er 4 mnd Anonymous poster hash: 63a5f...8eb
Chl85 Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Når det ikke er babystell o.l. , bruker jeg tiden på storesøster, husarbeid, handle, middag.... Ja også netflix, kaffeslabras(ganske sjeldent), gåtur. Dagene går unna da jeg har en 3 åring fra før av, dobbelt så mye husarbeid og jeg kjeder meg sjeldent. Skal være i permisjon til vesla er 10 mnd, da tar far over og er hjemme i 17 uker Veldig koselig å være hjemme, men må si det skal bli godt å bruke hodet på litt andre ting snart
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Tar vare på en baby og en ettåring. Rekker litt husarbeid i tillegg. Lite annet for tida. Anonymous poster hash: f5d55...7a2
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 En periode i livet man har NOK å gjøre er permisjonstiden 😊 Anonymous poster hash: 2ffbc...403
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Koser meg veldig i denne permisjonen.. Er nr 2 😉 vi leverer storesøster på 3 i bhg, når hun er i bhg så koser jeg og baby oss enten hjemme, triller tur, har besøk, er på kafé eller shopping. Må selvfølgelig gjøre husarbeid også, holder på å rydde opp i huset og kvitter meg med ting som vi ikke har bruk for. Vi bruker som regel å hente storesøster i bhg, og etter det går kvelden i middagslaging, og stell og legging av barn. Kjenner flere som er i permisjon eller som jobber turnus så har mange å treffe på dagtid. I tillegg har jeg fått en blid og rolig baby denne gangen. Syns det er så kjekt å ha god tid til å treffe venner, og energi til å få ordnet opp litt hjemme. 😊 Gruer meg til jobb igjen 😵 Anonymous poster hash: a69f5...fe5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Koser meg veldig i denne permisjonen.. Er nr 2 😉 vi leverer storesøster på 3 i bhg, når hun er i bhg så koser jeg og baby oss enten hjemme, triller tur, har besøk, er på kafé eller shopping. Må selvfølgelig gjøre husarbeid også, holder på å rydde opp i huset og kvitter meg med ting som vi ikke har bruk for. Vi bruker som regel å hente storesøster i bhg, og etter det går kvelden i middagslaging, og stell og legging av barn. Kjenner flere som er i permisjon eller som jobber turnus så har mange å treffe på dagtid. I tillegg har jeg fått en blid og rolig baby denne gangen. Syns det er så kjekt å ha god tid til å treffe venner, og energi til å få ordnet opp litt hjemme. 😊 Gruer meg til jobb igjen 😵 Anonymous poster hash: a69f5...fe5 Kan nevne at første permisjonen var travel, urolig og krevende baby som sov lite og krevde oppmerksomhet hele tiden. Fikk ikke gjort så mye annet enn å ta meg av henne, og kunne ikke forstå venninnene mine som koste seg sånn i permisjon og fikk gjort alt mulig 😝 Anonymous poster hash: a69f5...fe5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Sitter å hater tilværelsen stort sett hele dagen. Fyfaen så forbanna kjedelig. Anonymous poster hash: 86f49...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå